Αναστασία Θεοδωρίδου
Βιολόγος, με master στη Βιοτεχνολογία και στο Φαρμακευτικό marketing. Επι 10-ετία marketing manager σε Ιατρικό Οργανισμό.
Αντικείμενο στη beeasy: operation manager, εξυπηρέτηση πελατών, ανάπτυξη πωλήσεων, marketing.
Γιάννης Γιοβάνης
IT & Network Administrator, κάτοχος Cisco CCNA. Με 10ετη εμπειρία στη διαχείριση δικτύων Πανελλαδικά. Εξειδίκευση στη μελέτη, κατασκευή & διαχείριση ενσύρματων & ασύρματων δικτύων.
Αντικείμενο στη beeasy: Κατασκευή Network Infrastructure in-house, διαχείριση δικτύου και ασφάλειας επικοινωνιών.
Η γραμματειακή υποστήριξη εξ’ αποστάσεως – Τηλεγραμματεία beeasy (www.beeasy.eu) είναι μια νέα επιχειρηματική προσπάθεια που ξεκίνησε στη Θεσσαλονίκη τον Μάιο του 2013.
Οι ιδρυτές της, Θεοδωρίδου Αναστασία και Γιοβάνης Γιάννης, δημιούργησαν μια υπηρεσία που απευθύνεται σε ελεύθερους επαγγελματίες (Ιατρούς, Δικηγόρους, Μεσίτες, Λογιστές κλπ) και επιχειρήσεις, που έχουν ανάγκη διευρυμένου ωραρίου γραμματειακής υποστήριξης. Τους συναντήσαμε και μας μίλησαν για το καινοτόμο εγχείρημά τους.
Α.Θ: Οδηγηθήκαμε από την ίδια την εποχή και τις ανάγκες της, που επιβάλουν σε ελεύθερους επαγγελματίες και επιχειρήσεις να βελτιώσουν την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών με ταυτόχρονο περιορισμό των λειτουργικών εξόδων. Από την άλλη υπήρχε και η τεχνογνωσία, αλλά και η πολυετής εμπειρία στο χώρο της επικοινωνίας και της διαχείρισης πελατών, οπότε ο συνδυασμός ήταν ευνοϊκός.
Γ.Γ: Στη beeasy.eu εγκαταστήσαμε ένα σύγχρονο τηλεφωνικό κέντρο, το οποίο συνδυάζεται αυτόματα με λογισμικό διαχείρισης πελατών, αλλά και με μία εύχρηστη online εφαρμογή για τον έλεγχο και τη διαχείριση σε πραγματικό χρόνο των κλήσεων και των ραντεβού μιας εταιρείας. Στη συνέχεια, επιλέξαμε συνεργάτες – γραμματείς με εκπαίδευση και εμπειρία στην εξυπηρέτηση πελατών ώστε να μπορούν να προσφέρουν υψηλού επιπέδου γραμματειακή υποστήριξη από απόσταση. Έτσι φτιάξαμε μια εύχρηστη και χρήσιμη υπηρεσία χαμηλού κόστους, που μπορεί κυριολεκτικά να λύσει τα χέρια σε μια σειρά επαγγελματιών.
Α.Θ: Σκεφτείτε έναν γιατρό ή έναν οδοντίατρο που θέλει απερίσπαστος να ασχοληθεί με τους ασθενείς του, αλλά δε θέλει να χάσει και τα τηλεφωνήματα του ιατρείου του. Επιπλέον θέλει να οργανώνει τα ραντεβού του χωρίς να μπλέκεται με εκτροπές σε κινητό, με ατζέντες και με τηλεφωνήματα σε ακατάλληλες ώρες. Για έναν τέτοιο επαγγελματία η Τηλεγραμματεία βελτιώνει και την ποιότητα της δουλειάς του και την ποιότητα της ζωής του, αλλά και την επαγγελματική του εικόνα προς τους πελάτες του.
Γ.Γ: Πέρα από την υποδοχή και διαχείριση των εισερχόμενων κλήσεων και των ραντεβού, η beeasy αναλαμβάνει ό,τι θα έκανε μια άριστα εκπαιδευμένη γραμματέας από το γραφείο σας σε πολύ χαμηλότερο κόστος:
Α.Θ: Η τηλεγραμματεία beeasy απευθύνεται σε ελεύθερους επαγγελματίες και επιχειρήσεις που:
Γ.Γ: Καταρχήν γιατί το κόστος είναι σημαντικά μικρότερο, δεδομένου και του ότι η υπηρεσία είναι 12-ωρη. Επιπλέον, υπάρχουν τόσα πολλά πεδία ευθύνης και υποχρεώσεων για έναν εργοδότη, που ενδεχομένως να τον αποτρέπουν από το να απασχολήσει προσωπικό.
Χρησιμοποιώντας μια Τηλεγραμματεία καταργούνται αυτές οι ευθύνες, καθώς δεν έχει να ανησυχεί για θέματα όπως χώρους γραφείων, κόστος του εξοπλισμού ενός γραφείου, εκπαίδευση του προσωπικού, ασφαλιστικές εισφορές, επίδομα αδείας, άδεια μητρότητας και μια σειρά από άλλες ευθύνες και δεσμεύσεις που θα ήθελαν μακροσκελή ανάλυση.
Α.Θ: Θα έλεγα πως ισχύει το ακριβώς αντίθετο. Η Τηλεγραμματεία beeasy συντελεί στο να αυξηθούν οι θέσεις εργασίας. Κι εξηγώ: Με τη γραμματειακή υποστήριξη από απόσταση, ένας επαγγελματίας που δουλεύει μόνος, μπορεί πλέον απαλλαγμένος από το βάρος της διαχείρισης κλήσεων, ραντεβού κλπ., να «τρέξει» περισσότερο για τη δουλειά του, να την αναπτύξει, να κερδίσει περισσότερα, να τη μεγαλώσει και έτσι να δημιουργήσει νέες θέσεις εργασίας. Ανάμεσα σε αυτές και γραμματέα με φυσική παρουσία, εκτός από άλλους υπαλλήλους.
Γ.Γ: Αλλά και για εταιρείες που απασχολούν ήδη προσωπικό και τώρα με την κρίση δυσκολεύονται, μια Τηλεγραμματεία σαν τη δική μας μπορεί να τους βοηθήσει να αξιοποιήσουν το προσωπικό τους σε πιο παραγωγικές και αποδοτικές εργασίες, αφήνοντας σε εμάς το κομμάτι της γραμματειακής διαχείρισης και της υποστήριξης της δουλειάς τους. Έτσι και η θέση των υπαλλήλων διασφαλίζεται και στην επιχείρηση δίνεται η δυνατότητα ανάπτυξης, οργάνωσης και καλύτερης εξυπηρέτησης των πελατών της με διευρυμένο ωράριο. Τέλος, η Τηλεγραμματεία μπορεί να λειτουργεί συμπληρωματικά με μια γραμματεία γραφείου, στις ώρες αιχμής, ή σε διευρυμένο ωράριο λειτουργίας, σε άδειες, ασθένειες κλπ.
Α.Θ: Το σωστό ερώτημα θα ήταν: Θα μου κοστίσει ακριβά το να ΜΗΝ έχω συνεργασία με μια εξειδικευμένη Τηλεγραμματεία;
Εάν αναλογιστεί κανείς το πόσο χρόνο και πόρους εξοικονομεί, καθώς και την ευκαιρία που του δίνεται να αξιοποιήσει το χρόνο του στην ανάπτυξη της δουλειάς του και στην αφοσίωση στο κύριο αντικείμενό της, κατανοεί αμέσως πως το κόστος για την Τηλεγραμματεία είναι «ασήμαντο» συγκριτικά με τα οφέλη τα οποία προκύπτουν από την χρησιμοποίησή της.
Αν θέλετε να μην ακούνε οι πελάτες σας το … busy tone, και αν είστε … busy, τότε η beeasy είναι η επιλογή που θα σας λύσει τα χέρια!
Α.Θ: Θα τους συμβούλευα να μη φοβηθούν ούτε την αγορά, ούτε τον εαυτό τους επειδή ανοίγεται μπροστά τους το αβέβαιο, άγνωστο μέλλον αλλά να δείξουν εμπιστοσύνη στο ένστικτο τους και να κάνουν την προσπάθεια τους όσο το δυνατόν καλύτερα, γιατί αυτή μπορεί να είναι η αρχή μιας πετυχημένης επιχείρησης.