Δεν είναι η επαναχρησιμοποίηση και η ανακύκλωση χρήσιμη μόνο για τα έργα τύπου “Do it yourself (DIY)” και για οικιακά τεχνάσματα; Μπορεί τα αντικείμενα σχεδίασής μου να παράγονται με κυκλική οικονομία; Μπορούν οι δρόμοι της Αθήνας να αποτελέσουν την πηγή των ιδεών και των υλικών μου; Μπορώ πραγματικά να μετατρέψω απορρίμματα σε προϊόντα που μπορούν να διατίθενται στην αγορά και να πωλούνται; Πώς μπορεί η δημιουργική εργασία μου να ενισχύσει την πρόοδο και την οικονομική ανάπτυξη στην Ελλάδα;
Αυτά τα ερωτήματα και πολλά περισσότερα θα εξεταστούν κατά τη διάρκεια αυτού του πρακτικού εργαστηρίου. Σε τέσσερις ημέρες θα παρακολουθήσουμε τον πλήρη κύκλο ζωής του κυκλικού σχεδιασμού προϊόντων αρχίζοντας με την θεωρία πίσω από αυτόν, στη συνέχεια, θα κατευθυνθούμε προς στους δρόμους της Αθήνας για υλικά και ιδέες και θα ολοκληρώσουμε με την σχεδίαση των δικών σας προϊόντων, την κατασκευή των πρωτοτύπων σας και την ανάπτυξη της δικής σας στρατηγικής μάρκετινγκ. Ο στόχος μας θα έχει επιτευχθεί, εάν όλοι οι συμμετέχοντες ολοκληρώσουν το εργαστήριο με μια νεοαποκτηθείσα εμπιστοσύνη στον αειφόρο και οικολογικό σχεδιασμό και με ενθουσιασμό για να ξεκινήσουν τον δικό τους πειραματισμό με τα απορρίμματα.
Φοιτητές και επαγγελματίες με υπόβαθρο στον industrial design, την αρχιτεκτονική ή τις καλές τέχνες που είναι παθιασμένοι με την αειφορία, το upcycling και τον οικολογικό σχεδιασμό.
Πέμπτη, 25 Ιουνίου
10:00-11:00 “Tranfodesigning” – η τέχνη της μετατροπής απορριμμάτων σε σχεδιασμένο προϊόν.
11:15 – 12:15 “Η αξία των δημιουργικών βιομηχανιών και πώς μπορούν να τονώσουν την ανάπτυξη”
12:30 – 13:00 Επισκόπηση του προγράμματος του εργαστηρίου και συμβουλές για το πώς να βρείτε τα “τέλεια” σκουπίδια
13: 00- 14:00 Γεύμα
14:00 – 17:00 «Κυνήγι» για άχρηστα αντικείμενα στις γειτονιές του Ψυρρή, του Κεραμεικού και στο Γκάζι
Παρασκευή, 26 Ιουνίου
10:00 -10: 30 Επιθεώρηση των περισυλλεγμένων αντικειμένων που ακολουθείται από ομαδικό brainstorming και ανταλλαγή ιδεών και πιθανών σχεδιαστικών λύσεων. Διαίρεση σε ομάδες και διανομή των υλικών
10:30 – 13:00 Σχεδιασμός και ανάπτυξη του concept
13:00 – 14:00 Γεύμα
14:00 – 14:30 Εισαγωγή στα διαθέσιμα εργαλεία και βασικές συμβουλές για την χρήση τους
14:30 – 17:00 Παραγωγή πρωτότυπων προϊόντων
Σάββατο 27 Ιουνίου
10:00 -13: 00 Παραγωγή πρωτοτύπων προϊόντων (συνέχεια)
13:00 – 14:00 Γεύμα
14:00 – 17:00 Παραγωγή πρωτοτύπων προϊόντων (συνέχεια)
Leaders: ΟΛΟΙ
Κυριακή, 28 Ιουνίου
10:00 – 13:00 Παραγωγή πρωτοτύπων προϊόντων (ολοκλήρωση)
13:00 – 14:00 Γεύμα
14:00 – 17:00 Στρατηγική Μάρκετινγκ Προϊόντος: 45 λεπτά για το πώς να δημιουργήσετε την δική σας ψηφιακή στρατηγική, που ακολουθείται από πρακτική ανάπτυξη στρατηγικής:
17:00 – 17:45 Στήσιμο έκθεσης και προετοιμασία παρουσιάσεων λανσαρίσματος προϊόντος
18:00 Το μεγάλο Φινάλε – παρουσιάσεις των έργων, ποτά και δημόσια έκθεση (η έκθεση θα διαρκέσει μια εβδομάδα)
Workshop Leaders:
Nada Tozija – Partner/Architecture in Transfodesign Barcelona (transfodesign.info)
Neda Tozija – Partner/Marketing in Transfodesign Athens ( transfodesign.info)
Angel Ballesteros – Bike Kitchen Athens (bikekitchenathens.com/)
Speakers:
Έλενα Μαυρομιχάλη, Scaling Manager at Impact Hub Athens
Γεώργιος Αργυράκης, Account Manager at OgilvyOne Worldwide Athens
Το εργαστήριο περιλαμβάνει:
Εργαλεία, αναλώσιμα και γεύματα
Ημερομηνίες: 25-28 Ιουνίου 2015
Διοργανωτής: Impact HUB Athens, Καραϊσκάκη 28, 10554, Αθήνα
Website: www.transfodesign.info/#!transfohunting-athens/c14o1
Γλώσσα: Αγγλικά (οδηγίες μπορούν να δοθούν στα Ελληνικά και στα Ισπανικά)