Oracle: Οι εφαρμογές για φορητές συσκευές αποτελούν τη νέα «βιτρίνα» των επιχειρήσεων

πηγή: epixeiro.gr

Νέα έρευνα από την Oracle αποκαλύπτει ότι σχεδόν το 55% των millennials (δηλ. των γεννηθέντων τις δύο τελευταίες δεκαετίες του 20ου αιώνα) δηλώνουν ότι μια κακή εμπειρία με μια εφαρμογή για φορητές συσκευές θα μείωνε τις πιθανότητες να χρησιμοποιήσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μιας εταιρείας.

Σύμφωνα με τη διεθνή έρευνα με τίτλο Millennials and mobility: How businesses can tap into the app generation, το 39% των millennials θα ήταν επίσης λιγότερο πιθανό να προτείνει σε άλλους τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μιας εταιρείας μετά από μια κακή εμπειρία με κάποια εφαρμογή για φορητές συσκευές, ενώ σε ποσοστό 27% παραδέχονται ότι θα εξέφραζαν αρνητική γνώμη συνολικά για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες του εν λόγω οργανισμού.

Τα ευρήματα αυτά καθιστούν σαφές ότι αν οι εταιρείες δεν μπορούν να παρέχουν στους τωρινούς και στους δυνητικούς πελάτες μια ελκυστική εμπειρία εφαρμογών για φορητές συσκευές η οποία ταυτόχρονα θα αντανακλά τις αξίες που πρεσβεύει η εμπορική επωνυμία τους, διακινδυνεύουν να αποξενωθούν από τη γενιά των millennials και να δουν τους ανταγωνιστές τους να απομακρύνονται καθώς θα διαθέτουν μια πιο πειστική πρόταση για φορητές συσκευές.

Ο Suhas Uliyar, VP Mobile Strategy και Product Management, Oracle, δήλωσε: «Μια ελκυστική και εξατομικευμένη εμπειρία χρήστη έχει γίνει το νέο όπλο στη μάχη για την προσέλκυση και διατήρηση πελατών από τη γενιά των millennials. Οι επιχειρήσεις που δεν μπορούν να προσθέσουν αξία για τους πελάτες με μια πιο εύχρηστη, λειτουργική και σχετική εμπειρία για φορητές συσκευές, δεν έχουν πολλές ελπίδες να κυριαρχήσουν του ανταγωνισμού.»

Η έρευνα δείχνει, επίσης, ότι οι millennials απεχθάνονται τις αυτόκλητες επικοινωνίες της μορφής των ειδοποιήσεων τύπου push οι οποίες δεν είναι σχετικές με τις συγκεκριμένες ανάγκες τους, αλλά επιθυμούν να λαμβάνουν υποστήριξη με τη μορφή επικοινωνιών προστιθέμενης αξίας από τις επιχειρήσεις.

Σε ποσοστό 73% τους αρέσει η δυνατότητα να μπορούν να αγοράσουν το προϊόν ή την υπηρεσία μιας εταιρείας χρησιμοποιώντας μια εφαρμογή για φορητές συσκευές. Αναλόγως, σε ποσοστό 71% τους αρέσει η δυνατότητα να διαχειρίζονται τις χρεώσεις για τις υπηρεσίες, ενώ στο 65% αρέσει η δυνατότητα επισήμανσης προβλημάτων ή παραπόνων προς μια εταιρεία μέσω μιας εφαρμογής για φορητές συσκευές.

Με αυτά τα δεδομένα, περισσότεροι από τους μισούς (56%) θα προτιμούσαν να μη λαμβάνουν ειδοποιήσεις τύπου push. Ίδιο είναι το ποσοστό των ερωτηθέντων που σπάνια προβαίνουν σε κάποια ενέργεια βάσει των ειδοποιήσεων push που λαμβάνουν, παρά το ότι σε ποσοστό σχεδόν 50% παραδέχονται ότι οι ειδοποιήσεις είναι εξατομικευμένες.

Σε αυτό το σημείο, ο Suhas Uliyar πρόσθεσε: «Η δυνατότητα διαχείρισης των χρεώσεων ή επισήμανσης προβλημάτων σε μια εταιρεία μέσω μιας εφαρμογής για φορητές συσκευές υποδηλώνει μια συμφωνηθείσα σχέση ανάμεσα σε έναν πελάτη και μια εμπορική επωνυμία ή έναν πάροχο υπηρεσιών. Το θέμα είναι εντελώς διαφορετικό στην περίπτωση των ειδοποιήσεων push. Οι οργανισμοί θα πρέπει να παρέχουν υπηρεσίες βασισμένες σε εφαρμογές για φορητές συσκευές, οι οποίες να ισορροπούν έξυπνα ανάμεσα στη χρηστικότητα και την καταχρηστικότητα, αν θέλουν να αξιοποιήσουν την καλή σχέση των νέων με τη χρήση εφαρμογών για φορητές συσκευές και tablet χωρίς να τους αποξενώσουν.»

διαβάστε περισσότερα εδώ:
epixeiro.gr