Οι λεπτομέρειες της μεγάλης εξαγοράς

    Από: Startup Team
πηγή: deasy.gr

Κοιτάζω από εχθές το βράδυ τη μεγάλη είδηση της ημέρας (εβδομάδας, μήνα, χρόνου; Όπως θέλει το κρίνει ο καθένας), αυτή της εξαγοράς της AOL από τη Verizon και προσπαθώ να συμφιλιωθώ με το γεγονός ότι μια εταιρεία που κάποτε υπήρξε ο περίγελως του χώρου της δικτύωσης (βλ. «AOLsucks») εξακολουθεί να παραμένει στην πρώτη γραμμή των εξελίξεων, έστω και δια της εξαγοράς της. Προφανώς πρόκειται για συναισθηματική αντίδραση –όλα τα δημοσιεύματα που εμφανίστηκαν τις τελευταίες 12 ώρες εξηγούν γιατί η εξαγορά ήταν σημαντική για τη Verizon.

Συνοπτικά, αυτό που αγοράζει η Verizon είναι περιεχόμενο (και δη περιεχόμενο βίντεο) και ένας μηχανισμός διαφήμισης ικανός (στα χαρτιά τουλάχιστον) να σταθεί απέναντι στους ισχυρούς της αγοράς –παράλληλα, αγοράζει και μια αρκετά εύρωστη (τουλάχιστον κατά το «Techcrunch») πελατειακή βάση στον τομέα του dial-up, την οποία μπορεί να μεταφέρει στο δικό της ευρυζωνικό και/ή ασύρματο δίκτυο και ένα brand που, κατά τα φαινόμενα, εξακολουθεί να έχει κάποια σημασία για μια μερίδα του αμερικανικού κοινού. Όμως κυρίως γεύμα, παραμένει το βίντεο και η διαφήμιση, ειδικά σε σχέση με το mobile –κατά τη «USA Today» η διαφημιστική πλατφόρμα της AOL μπορεί να αποδειχθεί ανταγωνιστική απέναντι στις Google, Yahoo και Facebook.

διαβάστε περισσότερα εδώ:
deasy.gr