Σημαντική η συνεισφορά των digital media, που αυξάνουν διαρκώς το μερίδιό τους στο σύνολο της δαπάνης.
Αύξηση της τάξης του 4,6% στην παγκόσμια διαφημιστική δαπάνη για το 2015 προέβλεψε η Carat σε νέα έκθεσή της, με συνέπεια αυτή να φτάσει στα 540 δισεκατομμύρια δολάρια.
Το συγκεκριμένο ποσό είναι βελτιωμένο κατά 23,8 δισεκατομμύρια σε σύγκριση με την προηγούμενη χρονιά, ενώ η πορεία αυτή οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στα digital media, που αναμένεται να αποτελέσουν το 25,9% του συνόλου της δαπάνης το 2016.