Αύξηση για τη digital display δαπάνη

    Από: Startup Team
πηγή: advertising.gr

Έφτασε στα 80 εκατομμύρια ευρώ το 2014 σύμφωνα με την τελευταία έρευνα του IAB Hellas.

Τα 80 εκατομμύρια ευρώ άγγιξε η διαφημιστική δαπάνη για το digital display το 2014, σύμφωνα με την τελευταία έρευνα που δημοσίευσε το IAB Hellas. Πρόκειται για αύξηση ύψους 6% συγκριτικά με το 2013, η οποία σε σημαντικό βαθμό οφείλεται στη σημαντική άνοδο (+12% QoQ) της δαπάνης κατά το τελευταίο τρίμηνο του 2014.

Οι χρηματοοικονομικές υπηρεσίες απέσπασαν για μια ακόμα φορά το μεγαλύτερο μερίδιο της δαπάνης, ξεπερνώντας το 23% της συνολικής digital display δαπάνης για το 4ο τρίμηνο του έτους και το 21% σε επίπεδο έτους.

διαβάστε περισσότερα εδώ:
advertising.gr