Μετά από 3 επιτυχημένα χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα, με ένα μερίδιο αγοράς που ξεπερνάει πλέον το 40%, η πλατφόρμα Email marketing του Moosend , επεκτείνεται στην Πολωνία.
Δεύτερος σταθμός της φιλόδοξης Ελληνικής εταιρείας μετά το Βουκουρέστι, είναι η Βαρσωβία, μέσω της επέκτασης της ομάδας με τοπικά στελέχη που θα διευρύνουν το πελατολόγειο του Moosend με καινούριους λογαριασμούς. Μάλιστα από τους πρώτους στόχους της εταιρείας ήταν να αναπτύξει τοπικό ιστότοπο, το www.moosend.pl, για να εξυπηρετήσει την Πολωνική αγορά. Το site διατιθεται ήδη, και σύντομα θα διατεθεί και η πλατφόρμα στην Πολωνική γλώσσα.
Προς αυτή την κατεύθυνση, σύσσωμη η διοικητική ομάδα του Moosend θα παρεβρεθεί στις 10 και 11 Φεβρουαρίου στο μεγαλύτερο συνέδριο E-Commerce της χώρας, στο οποίο το Moosend είναι Χρυσός Χορηγός και διακεκριμένος ομιλητής.
Ο Παναγιώτης Μελισσαρόπουλος, συνιδρυτής και υπεύθυνος εμπορικής ανάπτυξης του Moosend, αναφέρει σε δήλωση του: “Η Πολωνία είναι μια αγορά με πολύ μεγάλες εμπορικές ευκαιρίες αλλά και μια τεχνολογική κοινότητα που ξεχωρίζει για το δυναμισμό και την καινοτομία της. Ο υφιστάμενος ανταγωνισμός είναι σε πολύ καλό επίπεδο, γεγονός το οποίο είναι ενδεικτικό του sophistication της αγοράς αλλά και κάτι το οποίο θα κάνει και εμάς καλύτερους.’’
Τέλος, στα πλάνα του Moosend βρίσκονται και άλλες Ευρωπαικές χώρες με μεγάλες προοπτικές, που θα ανακοινωθούν σύντομα.