Η αύξηση ύψους +7,7% το 2014 είναι άκρως θετική αλλά πάντα υπάρχει η δαμόκλειος σπάθη του Ειδικού Φόρου Τηλεόρασης.
Με αυξημένο θετικό πρόσημο (+7,76% έναντι +4,0% πέρυσι) έκλεισε η τεκμαρτή διαφημιστική δαπάνη στα κύρια μέσα (εκτός Διαδικτύου) το 2014, όπως άλλωστε αναμένονταν με βάση την πορεία της τους τελευταίους μήνες.
Η άνοδος έφτασε το 7,76% αφήνοντας μια αίσθηση αισιοδοξίας για ανάλογη συνέχεια και το 2015 αν και εφόσον δεν επιβληθεί τελικά ο ειδικός φόρος τηλεόρασης κατά 20%. Το συνολικό κονδύλι που επενδύθηκε άγγιξε το 1,278 δις ευρώ έναντι 1,186 δις ευρώ το 2013.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Media Services, τη μεγαλύτερη άνοδο είχε η τηλεόραση, στην οποία επενδύθηκαν διαφημιστικά κονδύλια ύψους 644,4 εκατ. Ευρώ (μερίδιο 50,35) έναντι 571,3 εκατ. Ευρώ το 2013 και 469,4 εκατ. ευρώ το 2012.
advertising.gr