Το adage κάνει τον απολογισμό της χρονιάς που φεύγει.
Το adage λίγο πριν το τέλος του 2014 ή αν προτιμάτε λίγο πριν την έναρξη του 2015 προχώρησε στην ανασκόπηση της χρονιάς για τον χώρο της διαφήμισης. Μέσα από μία σειρά κριτηρίων, τα οποία κυρίως έχουν να κάνουν με τις διακρίσεις στον διαφημιστικό χώρο το adage ξεχώρισε τους κορυφαίους.
Αναλυτικότερα:
Στη συγκεκριμένη κατηγορία το adage προβάλει την Volvo η οποία κατάφερε το 2014 να διακριθεί στους μεγαλύτερους διαφημιστικούς θεσμούς παγκοσμίως. Η εταιρεία κατάφερε να αφήσει δεύτερη στη σχετική λίστα τη Unilever η οποία όμως έχει να επιδείξει ένα εξαιρετικά ευρύ portfolio προϊόντων.
Στη συγκεκριμένη κατηγορία το 2014 έκανε το repeat η Ogilvy & Mather. Η συγκεκριμένη διάκριση δεν ήταν τυχαία καθώς για ακόμη έναν χρόνο ήταν πολλές και εντυπωσιακές οι δουλειές του δικτύου για μία πληθώρα σημαντικών πελατών.