Κάνοντας χρήση της πλατφόρμας Warply Engage και των δυνατοτήτων που προσφέρει ως λύση για publishers’ CRM, το Πρώτο Θέμα, το ΣΚΑΪ και το The TOC, στο διάστημα 27 – 30 Δεκεμβρίου 2014, έστειλαν συνολικά 27 live ενημερώσεις – μηνύματα ενημερωτικού χαρακτήρα – μέσω push notifications. Με τον τρόπο αυτό κράτησαν καθημερινά, άμεσα και πλήρως ενήμερους 160.000 χρήστες για όλες τις τρέχουσες εξελίξεις των σημαντικών ζητημάτων της επικαιρότητας όπως οι επερχόμενες εκλογές, η φωτιά στο πλοίο “Norman Atlantic” και τo αεροσκάφος της AirAsia.
Μέσα από τις υψηλής ποιότητας υπηρεσίες Mobile Marketing και CRM της Warply το Πρώτο Θέμα, το ΣΚΑΪ και το The TOC – από τους μεγαλύτερους δημοσιογραφικούς οργανισμούς, χρησιμοποιώντας συστηματικά την πλατφόρμα Warply Engage και με τη δυνατότητα live ενημέρωσης μέσω push notifications τη στιγμή του εκάστοτε γεγονότος επιτυγχάνουν την πλέον άμεση ενημέρωση του αναγνωστικού τους κοινού.
Όπως δηλώνει και ο Internet & New Media Director του Πρώτου Θέματος, Νίκος Ηλιόπουλος, «Τα push notifications δεν είναι καινούριο φαινόμενο. Όσο συνεχίζεται η ανάπτυξη των κινητών συσκευών τόσο αυξάνεται η σημασία τους σαν ένα ακόμα κανάλι επικοινωνίας με τους χρήστες, και τα push notifications είναι ο καλύτερος τρόπος για να ενημερώσεις στοχευμένα τους αναγνώστες/χρήστες τη σωστή στιγμή και κυρίως για το περιεχόμενο που τους ενδιαφέρει. Η εποχή κατά την οποία οι χρήστες έψαχναν την είδηση έχει περάσει, πλέον βρισκόμαστε στην εποχή όπου η είδηση πρέπει να βρει τους χρήστες.»