πηγή: advertising.gr

Τι έδειξε μελέτη της AudienceScience για την επένδυση στο programmatic media buying μέσα στους επόμενους μήνες.

Σχεδόν τα 2/3 των διαφημιζόμενων, που διαθέτουν μπάτζετ μεγαλύτερο των 62,5 εκατομμυρίων δολαρίων, σχεδιάζουν να επενδύσουν περισσότερα στο programmatic media buying μέσα στους επόμενους μήνες, σύμφωνα με τα ευρήματα πρόσφατης έρευνας που πραγματοποίησε η AudienceScience.

Για την «The Shifting Digital Landscape» το 64% των διαφημιζομένων αυτών θέλουν να επενδύσουν περισσότερα στο programmatic buying και το real-time bidding, σε σύγκριση με το 53% των «μικρών διαφημιζόμενων» που διαθέτουν μπάτζετ μικρότερο των 18,8 εκατομμυρίων δολαρίων και το 41% των «μεσαίων διαφημιζόμενων» με δαπάνη μεταξύ 18,8 και 62,5 εκατομμυρίων. Παράλληλα, η έρευνα αποκάλυψε πως το 43% των ερωτηθέντων σχεδιάζουν να φέρουν μεγαλύτερο μέρος του digital planning in-house.

διαβάστε περισσότερα εδώ:
advertising.gr