Του Πάνου Τσαγκαράκη
Ποιος να το φανταζόταν και περισσότερο από όλους ο Dietrich Mateschitz, ένας, άσημος τότε, αυστριακός πωλητής, ότι ο πονοκέφαλος που του προξένησε η πολύωρη πτήση του προς την Μπανγκόγκ της Ταϋλάνδης, θα γινόταν το εφαλτήριο ενός εξαιρετικά επιτυχημένου ενεργειακού ποτού, του Red Bull!
Ένα brand που σήμερα έχει πάρα πολλούς fans σε ολόκληρο τον κόσμο. Ιδιαίτερα αυτούς που αρέσκονται να παρακολουθούν extreme sports, τους φοιτητές απανταχού στη γη, που κατά την περίοδο των εξετάσεων καταναλώνουν αρκετά ενεργειακά ποτά για να ξαγρυπνούν, έτσι ώστε να μελετήσουν την ύλη των μαθημάτων τους.
Ο Dietrich Mateschitz, ένας Αυστριακός πωλητής σε μια γερμανική εταιρεία, σ’ ένα από τα ταξίδια του το 1984 στην Ταϊλάνδη, διαπίστωσε ότι ένα τοπικό ποτό, το krathing, θεράπευσε το jet lag του. Τότε, αποφάσισε ότι έπρεπε να γνωρίσει τον ιδιοκτήτη της εταιρίας που το κατασκεύαζε για να τον πείσει να συνεργαστούν. Έτσι, το 1987, γνώρισε τον Chaleo Yoovidhya, και οι δύο τους ξεκίνησαν την παραγωγή του ενεργειακού ποτού με την ετικέτα “Red Bull ” το 49% του οποίου ανήκει στον Dietrich και το άλλο 49% στον Chaleo, ενώ το υπόλοιπο 2% στον γιο του Chalerm.
Διάφορες πηγές αναφέρουν ότι ο Chaleo Yoovidhya γεννήθηκε στην Κεντρική Ταϊλάνδη μεταξύ 1922 και 1932, από μια φτωχή Ταϊλάνδο-κινεζική οικογένεια που έτρεφε πάπιες και εμπορευόταν τοπικά φρούτα.
reporter.gr