Την πρωτοβουλία να υποστηρίξει pro bono την προσπάθεια δημιουργίας του Ελληνικού Σήματος, το οποίο παρουσίασαν τη Δευτέρα 15 του μήνα ο αρμόδιος υφυπουργός,Γεράσιμος Γιακουμάτος και ο Γενικός Γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή, Στέφανος Κομνηνός, ανέλαβε η Ένωση Εταιρειών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος (ΕΔΕΕ), προκειμένου να συμβάλει στην εικόνα των ελληνικών προϊόντων και υπηρεσιών σε τοπικό και διεθνές επίπεδο.
Στο πλαίσιο αυτό η ΕΕΔΕ ανέθεσε, μετά από κλήρωση, στη Milk Branding Professionals τη δημιουργία του σήματος, ενώ οι εκπρόσωποι της εταιρείας Γιώργος Αναστασιάδης και Λεώνη Γιαγδζόγλου κατά τη διάρκεια της παρουσίασης χθες στο υπουργείο Ανάπτυξης, ανέλυσαν τη δημιουργική φιλοσοφία του «Ελληνικού Σήματος», εκφράζοντας παράλληλα την ευχή «να συνεισφέρει επιτυχώς στην πορεία ανάπτυξης των ελληνικών brands σε Ελλάδα και εξωτερικό».
Όπως δήλωσαν χαρακτηριστικά, αναφορικά με την ανταπόκρισή τους στην πρόσκληση της ΕΕΔΕ: «H εταιρική μας αποστολή ορίζει ως κύριο λόγο της ύπαρξής μας τη δημιουργία ισχυρών ελληνικών brands. Ήταν αυτονόητη λοιπόν η θετική ανταπόκρισή μας σε μια προσπάθεια που θα τα ενισχύσει περαιτέρω.
Οι πρωταρχικοί στόχοι του σχεδιασμού του Ελληνικού Σήματος ήταν το σήμα
- να μπορεί να χρησιμοποιηθεί από ελληνικά προϊόντα ή υπηρεσίες κάθε τύπου,
- να είναι διακριτό, κατανοητό και αποδεκτό από κοινά πολλών διαφορετικών προφίλ,
- να μπορεί να εφαρμοστεί σωστά σε διαφορετικά υλικά, μεγέθη και τρόπους εκτύπωσης, και
- να μην αντίκειται στους κανόνες ανταγωνισμού – δηλαδή να μην αποτελεί προτροπή αγοράς ή να προσδίδει άλλα χαρακτηριστικά υπεροχής και ποιότητας».
advertising.gr