Το βραβείο E-volution για τις ψηφιακές πλατφόρμες και την προώθηση του έργου της μέσω του Internet έλαβε η Cosmetic Derma Medicine, γνωστή κλινική δερματολογίας και πλαστικής χειρουργικής.
Μπορεί η Ελλάδα, και ειδικά ο πολύπαθος κλάδος της υγείας, να θεωρούνται ουραγοί στην καινοτομία και στο ηλεκτρονικό επιχειρείν στην Ευρώπη, αλλά υπάρχουν φωτεινές εξαιρέσεις που δείχνουν ότι ο ιατρικός κλάδος αξιοποιεί έξυπνα τα νέα μέσα. Ο λόγος για την Cosmetic Derma Medicine, τη μεγάλη πολυκλινική δερματολογίας και πλαστικής χειρουργικής που έλαβε πριν λίγες μέρες το Bronze βραβείο στην κατηγορία SEO/SEM στα e-volution awards 2015 που πραγματοποιήθηκαν στο Gotham City Stage.
Είναι από τις σπάνιες φορές που βραβεύεται κλινική για την αξιοποίηση των ψηφιακών μέσων στο μεγαλύτερο θεσμό ηλεκτρονικού επιχειρείν. Να σημειωθεί ότι τέτοιες πρακτικές που αφορούν το περιεχόμενο (content), το design (σχεδιασμός), το SEO (πρακτικές προώθησης ενός site στις μηχανές αναζήτησης) και το SEM (προώθηση του brand στα οργανικά και sponsored αποτελέσματα της google) ενός site επιβραβεύονται επί 15 χρόνια περίπου στις ΗΠΑ με διακρίσεις σε μεγάλα νοσοκομεία και κλινικές διεθνώς, από το Memorial University Medical Centre μέχρι την Cleveland Clinic.
«Πλέον δεν αρκεί να έχεις ένα ιατρείο και να περιμένεις να σε μάθει ο κόσμος από στόμα σε στόμα ούτε να είσαι καλός γιατρός ούτε ασφαλώς να βγαίνεις στην τηλεόραση», επισημαίνει ο Δρ Αναστάσιος Βεκρής, πλαστικός χειρουργός, πρόεδρος του ομίλου Cosmetic Derma Medicine Medical Group. «Οι ασθενείς αναζητούν διαφορετικά το γιατρό τους, διαβάζοντας επιστημονικά άρθρα online, βλέποντας βίντεο στο youtube, κοιτάζοντας φωτογραφίες πριν και μετά. Όλα αυτά τα κάνουν προτού έρθουν σε εμάς και σχηματίζουν άποψη για τις ιατρικές υπηρεσίες μας μέσα από το Internet. Οφείλουμε λοιπόν να τους εξοικειώσουμε με την επιστημονική γνώση προσφέροντάς την με τον πιο φιλικό τρόπο μέσα από τα ψηφιακά μέσα. Οφείλουμε να τους βοηθήσουμε να μας βρουν. Το μεγάλο στοίχημα της ενημέρωσης για θέματα υγείας παίζεται σήμερα εκεί», συμπληρώνει.
Για να κερδηθεί το στοίχημα -και το Bronze βραβείο- τόσο ο Δρ Βεκρής όσο και η επιστημονική διευθύντρια της Cosmetic Derma Medicine Δρ Αμαλία Τσιατούρα εμπλούτισαν με δικά τους κείμενα το site www.cosmeticdermamedicine.gr, γύρισαν βίντεο με τις ιατρικές υπηρεσίες που παρέχει η κλινική και αναζήτησαν την επαγγελματική συμβολή της ομάδας Socialab, ειδικής στα ψηφιακά μέσα. Μέσα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα το site εκτοξεύτηκε στις μηχανές αναζήτησης, καταλαμβάνοντας την πρώτη θέση σε λέξεις κλειδιά.
Σύμφωνα με την εταιρεία Socialab, που καθοδηγεί το επιτελείο της κλινικής στις ψηφιακές πλατφόρμες, στόχος του project ήταν η προώθηση του brand μέσω των σύγχρονων πρακτικών Search Engine Marketing (SEM) και Search Engine Optimization (SEO). Και τα δύο αναφέρονται στη διαδικασία προώθησης ενός website και στη βελτιστοποίησή του αντίστοιχα για τα αποτελέσματα της αναζήτησης που κάνουμε στη Google για λέξεις-κλειδιά.