Το αφιέρωμα του Γαλλικού πρακτορείου AFP για τις ελληνικές start-up επιχειρήσεις

πηγή: imerisia.gr

Μπορεί η καινοτομία να κάνει τη διαφορά στην Ελλάδα; Και πόσο τα ελληνικά start-up είναι σε θέση να κατακτήσουν τις ξένες αγορές; Είναι πολλά από τα ερωτήματα που τίθενται όμως το Γαλλικό πρακτορείο AFP κάνει ένα εκτενές αφιέρωμα.

Μία εφαρμογή εντοπισμού ταξί, ένας κάθετος κήπος και ένα σωρό άλλες έξυπνες start-up επιχειρήσεις ξεφυτρώνουν εν μέσω κρίσης στην Ελλάδα είναι ορισμένα από τα θέματα που θίγονται

Αντιμέτωπη με το χειρότερο κύμα ανεργίας στην ιστορία, η νεολαία της Ελλάδας στρέφεται στις οικογενειακές επιχειρήσεις καθώς και σε καινοτομίες με χρηματοδότηση από το εξωτερικό.

«Αν μπορώ να τα καταφέρω εδώ, μπορώοπουδήποτε» δηλώνει στο Γαλλικό Πρακτορείο επικαλούμενος τους στίχους του Σινάτρα ο 35χρονος αρχιτέκτονας Πέτρος Μπόσκος.

Σε συνεργασία με δύο φίλους του, ο Μπόσκος δημιούργησε το Verdical, μια εταιρία σχεδιασμού κάθετων κήπων για τις πλευρές των κτιρίων.

«Ήταν ουσιαστικά η τελευταία ευκαιρία μου να μείνω στην Ελλάδα» εξηγεί. Μέχρι πρόσφατα, οι περισσότεροι Ελληνες που έβγαιναν από το πανεπιστήμιο αναζητούσαν μία ασφαλή θέση δημοσίου υπαλλήλου, ή την εγγυημένη απασχόληση στην οικογενειακή επιχείρηση τους. Αλλά αυτό δεν αποτελεί πλέον επιλογή.

Οπως αναφέρει το Γαλλικό Πρακτορείο, η τετραετής ελληνική οικονομική κρίση σκότωσε χιλιάδες μικρές και μεσαίου μεγέθους επιχειρήσεις, και μείωσε το προσωπικό, παγώνοντας ταυτόχρονα τις προσλήψεις σε ιδιωτικό και δημόσιο τομέα και ένας στους δύο νέους κάτω των 25 ετών είναι σήμερα άνεργοι.

«Ο δημόσιος τομέας και το μαγαζί του μπαμπά δεν αποτελούν πλέον ασφαλείς επιλογές» εξηγεί στο AFP, ο Αρίστος Δοξιάδης του Openfund, ενός ταμείου επιχειρηματικού κεφαλαίου.

Τα τελευταία πέντε χρόνια, τουλάχιστον οκτώ τέτοιες πρωτοβουλίες που προσφέρουν συμβουλές σε νέους επιχειρηματίες με διαπραγματεύσιμες έχουν ανοίξει στην Αθήνα.

διαβάστε περισσότερα εδώ:
imerisia.gr