Εξακολουθούν να αγοράζουν tablets και υπολογιστές οι Έλληνες

πηγή: fortunegreece.com

Καλά τα νέα για την αγορά τεχνολογικών καταναλωτικών προϊόντων σύμφωνα με την έρευνα της GFK.

Θετικά είναι τα συμπεράσματα της τελευταίας έρευνας της GFK για την ελληνική αγορά των τεχνολογικών καταναλωτικών προϊόντων που στο τρίτο τρίμηνο του 2014 συνεχίζει την ανάκαμψη, με έξι από τους επτά τομείς να έχουν θετική παρουσία, τρείς από τους οποίους τηλεπικοινωνίες, ηλεκτρικά καταναλωτικά προϊόντα και τα είδη εξοπλισμού γραφείου και αναλώσιμα- είχαν διψήφια ανάπτυξη. Αντιθέτως η κατηγορία των φωτογραφικών ειδών εμφάνισε διψήφια πτώση.

 

Συνολικά η αγορά έκλεισε στα 477 εκατ. ευρώ, αυξημένη κατά 11,8% σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίτο τρίμηνο του 2013.

Αναλυτικότερα, τα προϊόντα πληροφορικής κατέγραψαν για έκτο συνεχόμενο τρίμηνο θετική πορεία. Την πολύ καλή πορεία των ηλεκτρονικών ταμπλετών (tablets) ακολουθούν για άλλο ένα τρίμηνο και οι σταθεροί και φορητοί υπολογιστές, δημιουργώντας τις συνθήκες ώστε να αναπτυχθούν και οι άμεσα επηρεαζόμενες κατηγορίες όπως οι οθόνες, τα ποντίκια και τα πληκτρολόγια. Σημειώνεται ότι ενώ τόσο οι υπολογιστές όσο και οι ηλεκτρονικές ταμπλέτες (tablets) καταγράφουν σημαντική πτώση μέσης τιμής ως απόρροια του έντονου ανταγωνισμού και των προσφορών, τα περιφερειακά προϊόντα σημείωσαν άνοδο μέσης τιμής καθώς ο καταναλωτής αναζητά καλύτερη ποιότητα στην χρήση τους.

Σε ό,τι αφορά στα είδη εξοπλισμού γραφείου και αναλώσιμων, η έναρξη της σχολικής και ακαδημαϊκής χρονιάς τον Σεπτέμβρη βοήθησε να διατηρηθούν οι ρυθμοί ανάπτυξης σε διψήφια επίπεδα +10,9%. Εκτυπωτές και πολυμηχανήματα κατέγραψαν αντίστοιχα επίπεδα ανόδου, αμφότερα λίγο πάνω από 10%.

Σημαντική άνοδο παρουσιάζει και κατά το τρίτο τρίμηνο του 2014 ο τομέας των λευκών συσκευών, με την μέση τιμή να διατηρείται και σε αυτή τη περίοδο σταθερή. Οδηγούς της συγκεκριμένου ανόδου αποτέλεσαν τα ψυγεία που βρίσκονται στο τέλος του εποχικού τους κύκλου και τα πλυντήρια ρούχων.

διαβάστε περισσότερα εδώ:
fortunegreece.com