Καλά τα νέα για την αγορά τεχνολογικών καταναλωτικών προϊόντων σύμφωνα με την έρευνα της GFK.
Συνολικά η αγορά έκλεισε στα 477 εκατ. ευρώ, αυξημένη κατά 11,8% σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίτο τρίμηνο του 2013.
Αναλυτικότερα, τα προϊόντα πληροφορικής κατέγραψαν για έκτο συνεχόμενο τρίμηνο θετική πορεία. Την πολύ καλή πορεία των ηλεκτρονικών ταμπλετών (tablets) ακολουθούν για άλλο ένα τρίμηνο και οι σταθεροί και φορητοί υπολογιστές, δημιουργώντας τις συνθήκες ώστε να αναπτυχθούν και οι άμεσα επηρεαζόμενες κατηγορίες όπως οι οθόνες, τα ποντίκια και τα πληκτρολόγια. Σημειώνεται ότι ενώ τόσο οι υπολογιστές όσο και οι ηλεκτρονικές ταμπλέτες (tablets) καταγράφουν σημαντική πτώση μέσης τιμής ως απόρροια του έντονου ανταγωνισμού και των προσφορών, τα περιφερειακά προϊόντα σημείωσαν άνοδο μέσης τιμής καθώς ο καταναλωτής αναζητά καλύτερη ποιότητα στην χρήση τους.
Σε ό,τι αφορά στα είδη εξοπλισμού γραφείου και αναλώσιμων, η έναρξη της σχολικής και ακαδημαϊκής χρονιάς τον Σεπτέμβρη βοήθησε να διατηρηθούν οι ρυθμοί ανάπτυξης σε διψήφια επίπεδα +10,9%. Εκτυπωτές και πολυμηχανήματα κατέγραψαν αντίστοιχα επίπεδα ανόδου, αμφότερα λίγο πάνω από 10%.
Σημαντική άνοδο παρουσιάζει και κατά το τρίτο τρίμηνο του 2014 ο τομέας των λευκών συσκευών, με την μέση τιμή να διατηρείται και σε αυτή τη περίοδο σταθερή. Οδηγούς της συγκεκριμένου ανόδου αποτέλεσαν τα ψυγεία που βρίσκονται στο τέλος του εποχικού τους κύκλου και τα πλυντήρια ρούχων.