Αυξημένα έσοδα για το social network στο τρίτο τρίμηνο, με το mobile να καταλαμβάνει όλο και μεγαλύτερο χώρο στο πεδίο των δραστηριοτήτων του.
Το Facebook κατάφερε να αυξήσει τα διαφημιστικά του έσοδα της κατά 64% στη διάρκεια του τρίτου τριμήνου του οικονομικού του έτους, βοηθούμενο από την ώθηση που προσέφεραν οι mobile διαφημίσεις στις συνολικές διαφημιστικές του επιχειρήσεις.
Η σταθερή αύξηση που παρουσιάζει, υποδηλώνει πως το Facebook έχει καταφέρει να στρέψει τους διαφημιζόμενους στη mobile πλατφόρμα του, σε μια εποχή που οι περισσότεροι από τους χρήστες το χρησιμοποιούν μέσα από κινητά τηλέφωνα και Tablets. Σημειώνεται πάντως πως οι επενδυτές ανησυχούσαν αρχικά για την ικανότητα της επιχειρήσεις, που γεννήθηκε στην desktop-εποχή, να έχει ανάλογη επιτυχία και στη mobile διαφήμιση.