Trust alert: μείωση, μείωση, μείωση

    Από: Startup Team
πηγή: deasy.gr

Του Τάσου Παγκάκη

Ωχ, και ετοιμαζόντουσαν να ποστάρουν πιο συχνά στο twitter «για την κοινότητα» και να ανεβάσουν την τελευταία τους συνέντευξη στο facebook. Και τώρα, τι κάνουμε; Οι καταναλωτές στην Ευρώπη συμμετείχαν στην έρευνα τηςLoudhouse Research για λογαριασμό της Orange (ΙΑΝ 2014) και προκύπτει ότι η εμπιστοσύνη σε πολλούς τομείς και αγορές μειώθηκε αισθητά στους τελευταίους 12 μήνες (δηλ. 2013) – διαβάστε περισσότερα εδώ.

Από τους κατόχους mobile devices δηλώνεται μεγάλη πτώση στην αξιοπιστία και εμπιστοσύνη των κοινωνικών δικτύων, πιθανότατα ως μέσο καθαρής ενημέρωσης. Πρόκειται για μείωση -46% σε σύγκριση με το προηγούμενο χρόνο. Μια παράλληλη έρευνα (Δεκ. 2013) αποκαλύπτει, ότι το έλλειμμα εμπιστοσύνης διευρύνεται περαιτέρω, όταν οι ερωτώμενοι συζητούν (έρευνα TRUSTe της Ipsos MORIS) για τα προσωπικά τους δεδομένα και πως τα διαχειρίζεται η ψηφιακή / κανονική επιχείρηση που τα παίρνει. Τους ανησυχεί κατά 60%. Αν τα μοιράζεται με άλλους, με ποιούς και για ποιό σκοπό.

διαβάστε περισσότερα εδώ:
deasy.gr