Είμαι απόφοιτος Ηλεκτρονικός Μηχανικός με μεταπτυχιακές σπουδές στην Τηλεματική (Middlesex University) και στην Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Kingston University
Έχω 15 χρόνια εμπειρία σε εταιρίες τεχνολογίας σε θέσεις κυρίως Marketing, R&D και στρατηγικού σχεδιασμού
Παρεχόμενες Υπηρεσίες :
Έρευνα Μέτρησης ικανοποίησης πελατών σε πραγματικό χρόνο εντός της επιχείρησης μέσω tablet.
Πώς Γεννήθηκε η ιδέα ?
Όλα ξεκίνησαν από προσωπική ανάγκη, όταν επισκέφτηκα ένα καφέ στην Αττική με έναν φίλο μου. Όταν ήρθε η ώρα να παραγγείλουμε, ό σερβιτόρος ήταν αγενής και ο καφές μέτριος.
Σε ένα εξαιρετικό περιβάλλον δίπλα στην θάλασσα και σε μία ακριβή επένδυση, υπήρχε ένας εργαζόμενος που μείωνε σοβαρά όλη την εικόνα της επιχείρησης, άλλα και η ποιότητα που ροφήματος ήταν μέτρια.
Σκέφτηκα, καλοπροαίρετα να μιλήσω στο ιδιόκτητη. Ήθελα να τον ενημερώσω ότι με αυτά τα δεδομένα στην επιχείρηση του, θα χάσει και άλλους δυσαρεστημένους πελάτες έκτος από έμενα. Τελικά δεν το έπραξα αφού με αποθάρρυνε ο φίλος μου.
Γυρίζοντας στο σπίτι μου, τριγυρνούσε στο μυαλό μου η εμπειρία μου στο καφέ. Ίσως το γεγονός ότι ο φίλος μου αισθανόταν ντροπή και αμηχανία να εκφράσουμε το παράπονο μας στον ιδιοκτήτη ήταν ό κύριος παράγοντας που μας απέτρεψε προς αυτή τη κατεύθυνση.
Έτσι σκέφτηκα ότι θα μπορούσα να δημιουργήσω ένα ηλεκτρονικό κουτί παραπόνων ώστε να εκφράζει ο πελάτης ελεύθερα την γνώμη του.
Η ιδέα ωρίμασε και εξελίχθηκε, το ηλεκτρονικό κουτί παραπόνων έγινε ανώνυμο ώστε να εκφράζεται ελεύθερα ο πελάτης, αλλά και ο ιδιοκτήτης να δημιουργεί την δική του έρευνα μέσα από ερωτήσεις που επιθυμεί και να λαμβάνει τα αποτελέσματα σε πραγματικό χρόνο!
Πως Δουλεύει ?
O Επιχειρηματίας μέσα από την περιοχή μελών μπορεί να δημιουργήσει το ερωτηματολόγιο και τύπο ερωτήσεων που επιθυμεί (Ναι / Όχι , βαθμολογία με αστέρια, προεπιλεγμένες απαντήσεις, email, κείμενο) σε όσα γεωγραφικά σημεία της επιχείρησης του επιθυμεί
Τα ερωτηματολόγια αναρτώνται σε πραγματικό χρόνο στην εφαρμογή που είναι διαθέσιμη για λειτουργικό android , ios με την χρήση ενός tablet.
O επιχειρηματίας μπορεί να μετρήσει ποιοτικά χαρακτηριστικά όπως για παράδειγμα τον επαγγελματισμό του προσωπικού, την ταχύτητα εξυπηρέτησης, ποιότητα προϊόντων, από πού μάθατε για την επιχείρηση, emails κτλ.
Αν η επιχείρηση έχει πολλά σημεία παρουσίας , μπορεί να συγκρίνει και να αξιολογήσει τα καταστήματα ξεχωριστά όπως επίσης και το προσωπικό.
Ο επιχειρηματίας έχει διαθέσιμη την πληροφορία που είναι ανώνυμη άρα και αξιόπιστη και έτσι μπορεί να χαράξει στρατηγική και να κερδίσει χρόνο έναντι του ανταγωνισμού.
Από την πλευρά του πελάτη το περιβάλλον των ερωτηματολογίων είναι τόσο απλό που απαντά σε λιγότερο από 20 δευτερόλεπτα.
Με αυτό τον τρόπο ο πελάτης μπορεί ελεύθερα και ανώνυμα να εκφράσει την γνώμη του αλλά και να εκτιμήσει το ενδιαφέρον του επιχειρηματία για την βελτίωση των προϊόντων και παρεχομένων υπηρεσιών.
Η πλατφόρμα απευθύνεται σε όλους τους κλάδους (Ξενοδοχεία, Αλυσίδες Καταστημάτων , Τηλεπικοινωνίες, Εστίαση, Εμπορικά κέντρα κα ). Από την πρώτη στιγμή η ανταπόκρισή είναι μεγάλη καθώς οι επιχειρηματίες βλέπουν άμεσα οφέλη ποιοτικά αλλά και ποσοτικά από την τοποθέτηση της πλατφόρμας στην επιχείρηση.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η περίπτωση μεγάλης εταιρίας τηλεπικοινωνιών όπου μετά από μέτρηση άλλαξε την ημερομηνία λανσαρίσματος προϊόντος καθώς το ποσοστό αποδοχής ήταν τεράστιο, καθώς η ίδια δεν είχε προετοιμαστεί κατάλληλα.
Με αυτό τον τρόπο απέφυγε μια εμπορική αποτυχία, κέρδισε σε φήμη, ποιοτικά χαρακτηριστικά άλλα και χρήματα καθώς η εμπορική αποτυχία θα στοίχιζε πολύ.
Μία άλλη επιχείρηση βρήκε μέσα από την πλατφόρμα ότι σε ένα από τα καταστήματα μας δεν το επισκέπτονται νέοι πελάτες και έτσι αποφάσισε να κάνει διαφήμιση και να ξαναμετρήσει το αποτέλεσμα της έρευνας.
Γιατί αποφασίσατε να ξεκινήσετε μια δραστηριότητα μόνος/η σας?
Στο παρελθόν έχει ξαναπροσπαθήσει επιχειρηματικά και συγκεκριμένα το 2009 με την δημιουργία μια πλατφόρμας συνδρομητικών μουσικών ραδιοφώνων προς επιχειρήσεις .
Αποφάσισα, αυτή την φορά να δοκιμάσω τις δικές μου δυνάμεις και να μην επαναλάβω τα ίδια λάθη.
Σε ποιους απευθύνεστε και τι όφελος μπορούν να έχουν από τις υπηρεσίες σας;
Απευθυνόμαστε σε όλους όσους θέλουν να ξέρουν τι συμβαίνει στην επιχείρηση τους , με βάση τι εικόνα έχει ο πελάτης για αυτούς για το προϊόν / υπηρεσία , κάνοντας μέτρηση σε πραγματικό χρόνο. Με αυτό τον τρόπο μπορούν να αλλάξουν τα κακώς κείμενα στην επιχείρηση.
Περισσότερα για το E-Survey.gr
Βρείτε τους στην ιστοσελίδα τους: www.esurvey.gr
Βρείτε το E- Survey στο Facebook: www.facebook.com/esurvey.gr