H ForestView, η εταιρεία Performance Marketing του TDG, διοργανώνει στις 9 Οκτωβρίου, σε συνεργασία με το περιοδικό Marketing Week, το AllThingsPerformance. Πρόκειται για το πρώτο συνέδριο στην Ελλάδα, το οποίο εστιάζει αποκλειστικά στα οφέλη που μπορούν να αποκομίσουν διαφημιζόμενοι, εκδότες και e-commerce sites εάν αξιοποιήσουν τεχνικές και πρακτικές όπως το SEO, το Affiliate Marketing, το Conversion Optimization, το Display Advertising και το Programmatic Trading.
Αναφερόμενος στην πρωτοβουλία της ForestView για την περαιτέρω εκπαίδευση της αγοράς, οΓιώργος Φραγκάκης, Managing Director της εταιρείας, δήλωσε: «Χαιρόμαστε πάρα πολύ που σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα παρατηρούμε τόσο μεγάλη ανταπόκριση.
Είναι πλέον γεγονός ότι το Performance Marketing καταλαμβάνει όλο και μεγαλύτερο μερίδιο της διαφημιστικής αγοράς και στην Ελλάδα. Δεν είναι τυχαίο ότι τη χρονιά που μας πέρασε o ΙΑΒ επαναπροσδιόρισε την έννοια του Performance σε “μετρήσιμες και επαληθευμένες καταναλωτικές ενέργειες”.
Αυτή τη νέα πραγματικότητα, όπου η χρήση των δεδομένων για χάραξη στρατηγικής και τεχνικών μεγιστοποίησης αποτελεσμάτων είναι ζητούμενο, θα αποτυπώσει το πρώτο συνέδριο Performance Marketing στην Ελλάδα. Και όχι μόνο! Το All Things Performance, για πρώτη φορά μέσα σε ένα θεσμικό περιβάλλον, θα φέρει κοντά δύο αρκετά διαφορετικούς κόσμους, αυτούς των affiliates και των διαφημιζομένων».
fortunegreece.com