Η Levis Strauss & Co. ανέφερε στο τρίτο τρίμηνο ότι οι καθαρές πωλήσεις του τρίτου τριμήνου αυξήθηκαν κατά 4% στα 1,45 δισεκατομμύρια δολάρια.
Οι παγκόσμιες πωλήσεις άμεσων καταναλωτών που η εταιρεία ορίζει τόσο ως ψηφιακά όσο και ως φυσικά καταστήματα λιανικής πώλησης αυξήθηκαν κατά 10%.
Στην Αμερική, τα καθαρά έσοδα μειώθηκαν κατά 3% λόγω της μείωσης του χονδρικού εμπορίου, αντισταθμίζονται εν μέρει από την αύξηση των άμεσων καταναλωτών.
Τα καθαρά έσοδα αυξήθηκαν κατά 14% στην Ευρώπη και κατά 9% στην Ασία. Η απογραφή αποθεμάτων ήταν επίπεδη κατά την περίοδο.
Οι καταναλωτές θα έχουν όλο και περισσότερο τη δυνατότητα να πάρουν τα Levi’s από την ίδια την Levis, και είναι πιθανό να πληρώσουν πλήρη τιμή.
Αυτή είναι ουσιαστικά η στρατηγική που σκιαγράφησε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Levis Chip Bergh, καθώς επεσήμανε τις μειώσεις χονδρικής που είπε ότι αντισταθμίζονται από τις αυξήσεις των πωλήσεων στο διαδίκτυο και μέσω των καταστημάτων της εταιρείας.
Η χονδρική επιχείρηση της Levi στις ΗΠΑ πριν από οκτώ χρόνια έφερνε σχεδόν το ήμισυ των συνολικών πωλήσεων της εταιρείας σε παγκόσμιο επίπεδο, ενώ σήμερα είναι μόλις 30%,.
Θα συνεχίσει να μειώνεται καθώς άλλα τμήματα της επιχείρησης αναπτύσσονται με ταχύτερο ρυθμό. Η εταιρεία εκτιμά ότι φέτος θα ανοίξει περίπου 100 νέα καταστήματα.
Αυτό θα περιλαμβάνει τη δοκιμή μερικών μικρότερων καταστημάτων σε όλη την Αμερική τα επόμενα τρίμηνα, δήλωσε ο Bergh.
Ωστόσο, o Bergh υποστήριξε ότι η αύξηση κατά 7% των πωλήσεων απευθείας από καταναλωτές στις Η.Π.Α. είναι “ο καλύτερος δείκτης για την ισχύ του brand της Levi στην αγορά”.
“Η Levi’s είναι η No1 μάρκα denim στον κόσμο και διατηρούμε την ηγετική μας θέση , θέτοντας τον καταναλωτή και τις αξίες μας στο επίκεντρο σε ό, τι κάνουμε”, είπε, αλλά ζήτησε υπομονή κατά τη διάρκεια της αλλαγής.
Εκτός από την προσαρμογή των καναλιών πωλήσεων, η εταιρία denim δημιουργεί αρκετές συνεργασίες και επεκτείνει την προσφορά της, συμπεριλαμβανομένης της πρόσφατης σύνδεσης με την Nike.
Πηγή: Thetotalbusiness.com