Η Chobani θέλει να είναι γνωστή για κάτι περισσότερο από το “ελληνικό” γιαούρτι.
Η εταιρεία επεκτείνεται σε βρώσιμα προϊόντα από βρώμη και κρέμες καφέ. Η επέκταση του χαρτοφυλακίου Chobani έρχεται καθώς η ανάπτυξη του ελληνικού γιαουρτιού έχει επιβραδυνθεί.
Το ισλανδικό γιαούρτι, που είναι γεμάτο με πρωτεΐνες, γνωστό και ως Skyr, έχει “κλέψει” την λάμψη τα τελευταία χρόνια.
Ωστόσο, η Chobani κατέχει σχεδόν το ένα πέμπτο της αμερικανικής αγοράς σε όλο το γιαούρτι, σύμφωνα με την Nielsen. Και οι πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά 9% φέτος.
“Η φιλοδοξία μας ήταν πάντα να επεκταθούμε πέρα από το γιαούρτι και είμαστε πραγματικά προετοιμασμένοι γι ‘αυτό”, δήλωσε ο Πρόεδρος της Chobani Peter McGuinness σε συνέντευξή του.
Οι πωλήσεις γάλακτος βρώμης αυξήθηκαν κατά 636% στις 52 εβδομάδες που έληξαν στις 26 Οκτωβρίου, σύμφωνα με την Nielsen. Αλλά το γάλα βρώμης αποτελεί μόνο ένα μικρό κλάσμα της μεγαλύτερης εναλλακτικής αγοράς γάλακτος.
Πηγή: thetotalbusiness.com