Η Pobuca ολοκλήρωσε με επιτυχία το νέο κύκλο χρηματοδότησής της, με 2 εκατ. ευρώ να μπαίνουν στα ταμεία της από Έλληνες και Βρετανούς επενδυτές.
Αυτό το ποσό προστίθεται στα 5 εκατ. ευρώ, τα οποία είχαν επενδυθεί στην εταιρεία το 2016, όταν ξεκινούσε ο μεγάλος μετασχηματισμός της, την εποχή που συνειδητοποιούσε ότι η εξωστρέφεια και η τεχνολογική καινοτομία αποτελούσε μονόδρομο και όχι επιλογή. Τότε η εταιρεία είχε πάρει την απόφαση να μετατρέψει το μοντέλο λειτουργίας σε SaaS, στοχεύοντας ξεκάθαρα στην επέκταση των δραστηριοτήτων της στο εξωτερικό.
Τρία χρόνια μετά η νέα επένδυση έρχεται να ενισχύσει αυτό το στόχο, υποστηρίζοντας τόσο τα σχέδια της εταιρείας για την αξιοποίηση των αγορών του εξωτερικού, όσο και την ενίσχυση του τμήματος R&D με σκοπό την ενσωμάτωση προηγμένων λειτουργιών τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ) στη σουίτα Pobuca CRM Suite. Η εταιρεία έχει ιδρύσει ήδη γραφεία στο Λονδίνο από το 2016, ενώ το α’ εξάμηνο του 2019 ξεκίνησαν τη λειτουργία τους τα τοπικά παραρτήματα σε Πολωνία, Αργεντινή και Ντουμπάι, με την Κύπρο να ακολουθεί σύντομα.
Η Πολωνία και το Ντουμπάι επιλέχθηκαν γιατί αποτελούν ταχύτατα αναπτυσσόμενες αγορές στον κλάδο των brands & retailers (B2B2C & B2C), όπου εξειδικεύεται η Pobuca-Sieben. Επίσης η Telefonica, η οποία επένδυσε στην εταιρεία το 2018, θα αναλάβει τη διανομή του Pobuca CRM Suite στην αγορά της Αργεντινής, ενώ έπονται η Κολομβία και το Περού.
Η μαζική διανομή των προϊόντων της Pobuca-Sieben από τηλεπικοινωνιακούς παρόχους έχει στρατηγική σημασία στο μοντέλο πωλήσεων της, καθώς της επιτρέπει να αποκτήσει πρόσβαση σε ένα τεράστιο πελατολόγιο, αρχικά χωρίς κόστος και ακολούθως αξιοποιώντας τα έσοδα που θα φέρουν οι μεγαλύτερες και ακριβότερες εκδόσεις.
Στόχος της Pobuca-Sieben είναι να γίνει παγκόσμιος leader στην αγορά του CRM & productivity μέσω της Pobuca CRM Suite, αξιοποιώντας cloud τεχνολογίες της Microsoft (όπως τα Microsoft Dynamics 365, Office 365 και Azure). Στην ελληνική αγορά πλαισιώνει το οικοσύστημα του CRM με λύσεις productivity, collaboration και Business Intelligence, υλοποιώντας ολοκληρωμένα έργα ψηφιακού μετασχηματισμού.
Εστιάζοντας στην τεχνητή νοημοσύνη, όπου έχει κάνει ήδη σημαντικές επενδύσεις για την αυτοματοποίηση λειτουργιών της Pobuca CRM Suite με χρήση ψηφιακών βοηθών (virtual assistants). Οι ψηφιακοί βοηθοί διαθέτουν εξειδικευμένες ικανότητες (AI skills) σε θέματα αυτοματοποίησης πωλήσεων, marketing, customer service & consumer engagement.
Πηγή: Netfax.gr