Πηγή: www.reporter.gr
Έχετε μια μικρή επιχείρηση και θέλετε να την προωθήσετε αλλά δεν είστε ειδικός. Τι πρέπει να κάνετε αν δεν αντέχετε το κόστος ενός ειδικού; Η λύση είναι απλή: Προσπαθήστε να σκεφτείτε σαν ειδικός. Αρχίστε να παρατηρείτε τι κάνουν μεγαλύτερες επιχειρήσεις από τη δική σας με το ίδιο αντικείμενο. Δημιουργήστε έναν κατάλογο με τις λύσεις αυτές και αρχίστε να σκέφτεστε πως θα μπορούσατε να τις προσαρμόσετε στα μέτρα σας. Επικεντρωθείτε σε καθεμία από αυτές και σημειώστε τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα που μπορεί να έχουν για τη δική σας επιχείρηση συμπεριλαμβάνοντας το κόστος εφαρμογής τους. Και κυρίως, βεβαιωθείτε ότι ασχολείστε τουλάχιστον με τα παρακάτω:
Διαφοροποιηθείτε:
Κάθε επιχείρηση πρέπει να έχει ένα slogan. Ποιο είναι το δικό σας; Σκεφτείτε τι είναι αυτό που σας διαφοροποιεί από τους μεγάλους ή μικρούς ανταγωνιστές σας και φροντίστε να το προβάλλετε παντού. Το στοιχείο που σας διαφοροποιεί από τους άλλους είναι το slogan που πρέπει να έχετε.
Συνεργαστείτε:
Εντοπίστε το κοινό σας και σκεφτείτε ποιες άλλες επιχειρήσεις προσπαθούν να το προσεγγίσουν. Εντοπίστε τις και συνεργαστείτε μαζί τους έτσι ώστε να το προσεγγίσετε από κοινού, με μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα, προσφέροντας πιθανώς πιο ολοκληρωμένες λύσεις.
Κατατμήστε:
Χωρίστε το κοινό σας σε ομάδες με κοινά χαρακτηριστικά και δημιουργήστε προϊόντα ή υπηρεσίες που απευθύνονται σε κάθε μία από τις ομάδες αυτές.
Επεκταθείτε:
Μήπως πουλάτε τα προϊόντα σας μόνο σε άλλους που τα μεταπωλούν; Αναρωτηθείτε αν έχετε τη δυνατότητα να προσεγγίσετε απευθείας τον τελικό καταναλωτή σας. Δεν χρειάζεται να ανοίξετε ειδικό κατάστημα, ευτυχώς υπάρχει και το internet.
Μπείτε στο διαδίκτυο:
Αν η επιχείρησή σας δεν είναι στο διαδίκτυο, πρέπει να τη βάλετε αμέσως.
Μιλήστε με τους πελάτες σας: Ρωτήστε τους τι μπορείτε να κάνετε για να εξυπηρετήσετε καλύτερα τις ανάγκες τους. Μπορεί να εντοπίσετε έτσι μια νέα τάση την οποία μέχρι τώρα δεν είχατε αντιληφθεί ή να οδηγηθείτε στη δημιουργία ενός νέου προϊόντος.