Στο άρθρο αυτό θα δούμε 6+1 αποτελεσματικές ιδέες για προσέλκυση πελατών μέσω ίντερνετ.
Για μια επιχείρηση (φυσικό κατάστημα ή μη) η αξιοποίηση των κατάλληλων μέσων προώθησης αλλά και η ορθή χρήση τους μπορεί να κάνει την προσέλκυση πελατών πολύ εύκολη υπόθεση.
Σε αυτό το άρθρο θα δούμε ποιοι είναι οι καλύτεροι τρόποι προσέγγισης νέων πελατών (κυρίως μέσω ίντερνετ) και πως μπορείς να τους εφαρμόσεις για να αυξήσεις τους πελάτες σου και κατ’ επέκταση τα έσοδά σου.
Εδώ να επισημάνω πως όχι μόνο θα δούμε διάφορες ιδέες για προσέλκυση πελατών, αλλά θα σας πω και πώς ακριβώς κατάφερα να αυξήσω τον τζίρο μιας επιχείρησης κατά 230% μέσα σε μια μέρα.
Η Σημαντικότητα της Διαδικτυακής Παρουσίας μιας Επιχείρησης.
Προτού ξεκινήσουμε να αναλύουμε τις διάφορες ιδέες για αύξηση πελατείας, είναι σημαντικό να καταλάβουμε την σπουδαιότητα της διαδικτυακής παρουσίας μιας επιχείρησης.
Σε αυτό το σημείο να ξεκαθαρίσω πως δε παίζει κανένα ρόλο το μέγεθος και ο τύπος της επιχείρησης! Ο καθένας μπορεί να χρησιμοποιήσει το διαδίκτυο για να διευρύνει το πελατολόγιο του.
Από διαδικτυακές επιχειρήσεις και εταιρείες-κολοσσούς αξίας εκατομμυρίων, μέχρι μικρές επιχειρήσεις της γειτονιάς.
Πλέον στις μέρες μας το μεγαλύτερο ποσοστό των ανθρώπων (ειδικότερα οι άνθρωποι της νέας γενιάς), αναζητά στο διαδίκτυο αυτό που επιθυμεί πριν ακόμη επισκεφθεί οποιοδήποτε κατάστημα.
Συμβουλεύονται από τα Social Media, επηρεάζονται από τις κριτικές του διαδικτύου, αξιολογούν και επιλέγουν τι θα προμηθευτούν κι από πού, πριν ακόμη βγουν από το σπίτι τους.
Αν θες να παραμείνεις ανταγωνιστικός και να επιβιώσεις στην αγορά, αργά η γρήγορα πρέπει να φροντίσεις για τη διαδικτυακή σου παρουσία (εάν δεν το έχεις κάνει ήδη).
1. Προσέλκυση πελατών μέσω καταχώρησης της επιχείρησης σου σε τοπικούς καταλόγους (Direcories)
Ένας πολύ βασικός τρόπος να παρουσιάσεις την επιχείρησή σου στο διαδίκτυο είναι η καταχώρηση της σε τοπικούς επαγγελματικούς καταλόγους.
Μπορεί βέβαια να έχεις ήδη καταχωρήσει την επιχείρησή σου σε αυτούς…και να μην το γνωρίζεις!
Πως είναι δυνατόν; Έχεις δεχτεί ποτέ τηλεφώνημα από εταιρίες οι οποίες προσφέρουν καταχώρηση επιχειρήσεων στο διαδίκτυο;
Αν πλήρωσες ποτέ για τέτοιο είδους υπηρεσία, στην ουσία αυτό είναι που σου πρόσφεραν.
Παρ’ όλα αυτά, υπάρχουν δεκάδες επαγγελματικοί κατάλογοι στο διαδίκτυο, και σε πολλούς από αυτούς μπορεί να μην έχεις καταχωρηθεί.
Αν και η παρουσίαση της επιχείρησης σου μέσω καταλόγων γίνεται σε πολύ βασικό επίπεδο (Συνήθως οι πληροφορίες που δίνεις είναι μόνο όνομα, διεύθυνση και τηλέφωνο), μπορεί να αυξήσει σημαντικά τους πελάτες σου.
Η διαδικασία καταχώρησης μιας επιχείρησης σε κατάλογο είναι πάρα πολύ απλή και μπορεί να γίνει εύκολα και χωρίς τη βοήθεια ειδικού.
Αν και η περισσότεροι κατάλογοι είναι επί πληρωμή, υπάρχουν και δωρεάν επιλογές.
Παρακάτω σας δίνω κάποιους από τους καταλόγους που κυκλοφορούν:
2. Η δημοσίευση βίντεο στο Youtube…Θα σε επιβραβεύσει!
Μια από τις καλύτερες ιδέες για προσέλκυση πελατών είναι η παραγωγή βίντεο.
Η οπτικοακουστική επικοινωνία μιας επιχείρησης με το κοινό της μπορεί να έχει εντυπωσιακά αποτελέσματα στην προσέλκυση πελατών.
Το βίντεο είναι ένα μέσο που μπορεί να σε βοηθήσει να κτίσεις εύκολα εμπιστοσύνη με το κοινό σου.
Και για να κερδίσεις έναν άνθρωπο και να τον κάνεις πελάτης σου, πρέπει πρώτα να κερδίσεις την εμπιστοσύνη του.
Πρόσφερε αξία μέσω βίντεο, ενημέρωσε τον κόσμο για θέματα σχετικά με την επιχείρησή σου, βοήθησε τους να λύσουν προβλήματα τους (σχετικά με το αντικείμενο της επιχείρησης), και θα ανταμειφθείς.
Η προσέλκυση πελατών μπορεί να γίνει πολύ εύκολη υπόθεση χρησιμοποιώντας τα οπτικοακουστικά μέσα (Βίντεο και Podcasts).
Χωρίς καν να το καταλάβουν θα έχουν δεθεί με εσένα, θα εκτιμήσουν την αξία που έδωσες και με μεγάλη τους χαρά θα γίνουν πελάτες σου.
Ιδέες για βίντεο που θα μπορούσες να κάνεις:
- Μίλησε για τα προϊόντα σου ή τις υπηρεσίες σου, τα οφέλη που προσφέρουν και πως μπορούν να βοηθήσουν το κοινό σου.
- Βοήθησε τους να λύσουν προβλήματα που μπορεί να αντιμετωπίζουν (σχετικά με το αντικείμενο σου).
- Πρόσφερε γενικές γνώσεις πάνω στο αντικείμενο σου, που θα μπορούσα να τους φανούν χρήσιμες.
- Κάνε μια περιήγηση στο κατάστημα σου, ενημέρωσε τους για το τι θα βρουν στο μαγαζί σου και προσκάλεσε τους να σε επισκεφθούν. Μια απλή βίντεο-πρόσκληση μπορεί να κάνει τη διαφορά!
- Απάντησε σε ερωτήσεις του δέχεσαι συχνά από τους πελάτες σου. Είναι πιθανό πολύς κόσμος να αναζητά απαντήσεις στις ερωτήσεις αυτές.
- Παρουσίασε τους πως δουλεύουν τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες σου και πως να τα χρησιμοποιούν.
ΖΩΝΤΑΝΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ
Ένα ζωντανό παράδειγμα χρήσης βίντεο για την προσέλκυση πελατών, είναι αυτό της εταιρίας βιοκαθαρισμού στρωμάτων που φαίνεται στην εικόνα.
Το μοντέλο βίντεο που επέλεξαν είναι να παρουσιάσουν στο κοινό μια περίπτωση ενός στρώματος σε άσχημη κατάσταση όπου και επενέβησαν κάνοντας το σαν καινούργιο.
Κατά την διάρκεια του βίντεο κάνουν πλήρη παρουσίαση της διαδικασίας καθαρισμού από την αρχή έως το τέλος, ενημερώνοντας έτσι το κοινό τους και αποδεικνύοντας τους πόσο καλά κάνουν τη δουλειά τους.
3. Μια ιστοσελίδα είναι απαραίτητη.
Ξέρω τι σκέφτεστε οι περισσότεροι από εσάς αυτή τη στιγμή.
Τι να την κάνω την ιστοσελίδα; Δεν τη χρειάζομαι. Δεν προσφέρω υπηρεσίες ή προϊόντα διαδικτυακά. Είμαι φυσικό κατάστημα, μου είναι περιττό.
Κάνεις πολύ μεγάλο λάθος. Μια ιστοσελίδα είναι ένα πολύ σημαντικό και απαραίτητο πλέον εργαλείο είτε είσαι ξενοδοχείο, είτε είσαι εστιατόριο, υδραυλικός, ηλεκτρολόγος, ιχθυοπωλείο, οτιδήποτε και αν προσφέρεις!
Η ιστοσελίδα είναι το μέρος που μπορείς να πληροφορήσεις το διαδικτυακό κοινό για την επιχείρηση σου. Είναι το μέρος που μπορείς να προσφέρεις αξία μέσα από άρθρα και βίντεο.
Το διαδίκτυο δεν έχει όρια. Σου δίνει τη δυνατότητα να παρουσιάσεις πλήρως τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σου στους ανθρώπους χωρίς καν να χρειαστεί να βγουν από το σπίτι τους.
Μέσω της ιστοσελίδας μπορείς να χτίσεις την σχέση που απαιτήσει ώστε να μετατρέψεις κάποιον από απλό ενδιαφερόμενο, σε πελάτη σου.
Η ύπαρξη και μόνο μιας καλά στημένης ιστοσελίδας με επαγγελματική εμφάνιση, κάνει την επιχείρηση σου να φαίνεται περισσότερο έμπιστη.
Τώρα θα μου πεις, πώς μπορώ να δημιουργήσω μια ιστοσελίδα για την επιχείρηση μου;
Δεν έχω καμία ιδέα από ηλεκτρονικούς υπολογιστές και η τσέπη της επιχείρησης μου δεν μπορεί να υποστηρίξει την αγορά ενός ειδικού.
Σου έχω καλά νέα! Υπάρχουν πολλές πλατφόρμες στο διαδίκτυο που σου προσφέρουν την δυνατότητα να δημιουργήσεις την δική σου ιστοσελίδα μέσα σε μερικά λεπτά (κυριολεκτικά), πάρα πολύ εύκολα και χωρίς να έχεις ιδιαίτερες γνώσεις υπολογιστών.
Κάποιες από αυτές τις πλατφόρμες είναι οι ακόλουθες:
4. Δημιούργησε λογαριασμούς στα Social Media
Τα Social Media έχουν μπει για τα καλά στην καθημερινότητα των περισσότερων ανθρώπων.
Τα τελευταία χρόνια έχουν γνωρίσει εκπληκτική άνθηση και γι’αυτό έχουν γίνει από τα πιο αποτελεσματικά μέσα για προσέλκυση πελατών.
Είμαι σίγουρος πως θα συμφωνήσεις και εσύ ο ίδιος. Πλέον περνάμε πραγματικά πολλές ώρες πάνω από τα κινητά μας, μιλώντας με τα αγαπημένα μας πρόσωπα και χαζεύοντας το News Feed του Facebook, Instagram ή οποιασδήποτε άλλης πλατφόρμας.
Το καλό είναι πως οι περισσότερες επιχειρήσεις έχουν καταλάβει τη δύναμη των Social Media και κάνουν την προσπάθεια τους να προβληθούν σε αυτά.
Το κακό είναι πως το κάνουν με το λάθος τρόπο, ή δε δίνουν όση έμφαση χρειάζεται για να το κάνουν να πετύχει, με αποτέλεσμα οι λογαριασμοί τους να καταντάν λογαριασμοί “φαντάσματα” (Δεν ενημερώνονται ποτέ).
Ένας Social Media λογαριασμός που ενημερώνεται συχνά και προσφέρει αξία μέσα από δημοσιεύσεις, εμπνέει περισσότερη εμπιστοσύνη στο κοινό.
Αντίθετα, ένας λογαριασμός που έχει πάψει να ενημερώνεται για μεγάλο χρονικό διάστημα, μειώνει την αξία της επιχείρησης στα μάτια του κοινού.
Οπότε που καταλήγουμε; Έχεις λογαριασμούς Social Media για την επιχείρησή σου;
Αν όχι, φτιάξε! Η δύναμη των Social Media είναι πολύ μεγάλη και το πιο σημαντικό είναι πως κατά κύριο λόγο είναι ΔΩΡΕΑΝ!
Δωρεάν προσέλκυση πελατών! Τι καλύτερο από κάτι τέτοιο;
Μόνο να προσέξεις αυτό…Να ενημερώνεις τους λογαριασμούς σου τακτικά!
Να μοιράζεσαι με το κοινό σου χρήσιμο και ψυχαγωγικό υλικό, δώσε αξία στον κόσμο και αυτός θα σε ανταμείψει!
Αν όντως κάνεις το βήμα των Social Media, μην αφήσεις τους λογαριασμούς σου να αραχνιάζουν! Είναι πολύ σημαντικό αυτό…
Γιατί αν τελικά καταλήξουν όπως οι περισσότεροι Social Media λογαριασμοί (Να μη γίνεται συχνή ενημέρωση), τότε μπορεί να κάνουν περισσότερο κακό στην επιχείρησή σου, παρά καλό!
5. Προσέλκυση πελατών μέσω Blogging: Εκτόξευσε την επισκεψιμότητα σου γράφοντας Άρθρα.
Τα ποιοτικά άρθρα είναι ένα πολύ δυνατό όπλο για να κατακτήσεις τις μηχανές αναζήτησης και να αυξήσεις την επισκεψιμότητα σου.
Αυτός είναι και ένας από τους λόγους που μια ιστοσελίδα είναι πολύ σημαντική για μια επιχείρηση, αφού σε αυτήν “στεγάζονται” τα άρθρα αυτά.
Το κλειδί είναι να δημοσιεύεις περιεχόμενο που να ενδιαφέρει το κοινό σου. Περιεχόμενο για το οποίο ψάχνουν να βρουν μέσα από το διαδίκτυο.
To blogging είναι μια από τις πιο υποτιμημένες αλλά παράλληλα πιο αποτελεσματικές ιδέες για προσέλκυση πελατών.
Για παράδειγμα,
Έστω ότι έχεις κατάστημα το οποίο πουλάει ανταλλακτικά για πλυντήρια.
Μπορείς να γράψεις άρθρα που να απευθύνονται σε συχνά προβλήματα πλυντηρίων και πως μπορεί κάποιος να αντιμετωπίσει τα προβλήματα αυτά.
Έτσι όταν κάποιος ψάχνει στο διαδίκτυο για το πως να λύσει κάποιο πρόβλημα που αντιμετωπίζει, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να πέσει στο άρθρο σου!
Συγχαρητήρια! Κατάφερες να προσελκύσεις κάποιον, ο οποίος κατά πάσα πιθανότητα θα γίνει πελάτης σου.
Τώρα θα μου πεις, που να βρω τον χρόνο να κάθομαι να γράφω άρθρα!
Αν δεν έχεις καθόλου χρόνου να κάνεις κάτι τέτοιο, μπορείς να προσλάβεις κάποιον ειδικό (ναι, υπάρχουν ειδικοί στην δημιουργία περιεχομένου) που γνωρίζει πως να σε βοηθήσει σωστά και αποτελεσματικά.
6. Ζητήστε από τους πελάτες σας να κάνουν κριτικές!
Μια πάρα πολύ απλή, αλλά ταυτόχρονα εξαιρετικά σημαντική συμβουλή για προσέλκυση πελατών.
Οι περισσότερες επιχειρήσεις δυσκολεύονται να αυξήσουν τις κριτικές τους στο διαδίκτυο (Reviews) είτε αυτές είναι στο Facebook, είτε στο Google ή σε οποιαδήποτε άλλη πλατφόρμα όπως το Tripadvisor και το Booking.com.
Γιατί όμως οι επιχειρήσεις δυσκολεύονται να αυξήσουν τις κριτικές τους;;
Η απάντηση είναι απλή…Δεν ζητάνε!
Ζήτα από τους πελάτες σου να αφήσουν κριτική στα Social Media, στο Google ή οπουδήποτε αλλού έχεις διαδικτυακή παρουσία.
Οι περισσότεροι πελάτες σου ίσως να μη γνωρίζουν καν ότι έχουν τη δυνατότητα να το κάνουν, και πίστεψέ με…θα το κάνουν με μεγάλη τους χαρά!
Ειδικά στις περιπτώσεις που γνωρίζεις ότι έχεις αφήσει τον πελάτη σου ευχαριστημένο, επιβάλετε να το ζητήσεις. Έτσι διπλασιάζεις την πιθανότητα να λάβεις άλλη μια κριτική για την επιχείρησή σου.
Τη στιγμή που ζητάς από τον πελάτη μια κριτική, η πιθανότητα να σου την προσφέρει αυτομάτως διπλασιάζεται.
Τώρα θα μου πεις..Γιατί πρέπει να δώσω τόση έμφαση στις κριτικές;
Για 2 πάρα πολύ σημαντικούς λόγους:
1) Ζούμε πλέον στον κόσμο της διαδικτυακής εποχής. Ένας άνθρωπος πριν ακόμα βγει από το σπίτι του για να κάνει μια αγορά ή να επισκεφτεί ένα κατάστημα, κατά 90% θα ψάξει στο διαδίκτυο να βρει την καλύτερη πιθανή επιλογή.
Κατά την διάρκεια της έρευνα του αυτής, είναι σχεδόν σίγουρο πως θα συμβουλευτεί κριτικές από άλλους χρήστες που είχαν προηγουμένως εμπειρία με την κάθε επιχείρηση που τον ενδιαφέρει.
Έτσι καταλαβαίνεις πως η ποιότητα και η ποσότητα των κριτικών αυτών μπορεί να καθορίσει αν κάποιος θα επιλέξει εσένα ή κάποια άλλη επιχείρηση.
Γι’ αυτό στόχευσε σε πολλές και καλές κριτικές!
2) Όσο πιο πολλές και καλές κριτικές έχει μια επιχείρηση, τόσο πιο ψιλά εμφανίζεται στις μηχανές αναζήτησης.
Με αποτέλεσμα να προβάλετε μπροστά στα μάτια περισσότερων ανθρώπων, άρα έχουμε και αύξηση των πελατών!
Τρόποι να ζητήσεις από τους πελάτες σου να κάνουν κριτική:
- Ζήτησε το προφορικά. Καθώς αποχαιρετάς τον πελάτη σου ζήτησε του να μοιραστεί την εμπειρία του με μια κριτική.
- Τύπωσε κάρτες που να αναγράφουν πάνω όλα τα Social Media της επιχείρησης και να ζητούν από τον πελάτη να αφήσει μια κριτική. Καθώς αποχαιρετάς τον πελάτη σου, δώσε μια κάρτα και πες του πως θα χαρείς πολύ να δεις μια κριτική του.
- Εάν έχεις email λίστα των πελατών σου, στείλε email ζητώντας κριτική, λίγες μέρες μετά από κάθε εξυπηρέτηση κάποιου πελάτη.
- Διοργάνωσε μια κλήρωση. Κάθε άτομο που θα κάνει κριτική, θα μπαίνει στην κλήρωση για κάποιο δώρο.
BONUS: Το Μέλλον της διαφήμισης…Στοχευμένες Διαφημίσεις Facebook
Και τώρα ας ρίξουμε μια ματιά σε ένα εργαλείο που έχει αλλάξει για τα καλά τον τρόπο που βλέπουμε τις διαφημίσεις σήμερα.
Έως και μερικά χρόνια πριν, τα κυριότερα μέσα διαφήμισης ήταν η τηλεόραση, το ραδιόφωνο, ο τύπος και σε μικρότερη κλίμακα διαδικτυακές διαφημίσεις σε μηχανές αναζήτησης, κυρίως το Google.
Μέχρι που ήρθε το Facebook να αλλάξει τα δεδομένα με την δυνατότητα εξαιρετικά στοχευμένων διαφημίσεων.
Φαντάσου πως έχεις στην Αθήνα ένα κατάστημα με ρούχα για μωρά. Μόλις έχεις ανοίξει και θέλεις να προσελκύσεις νέες μητέρες να έρθουν στο κατάστημά σου.
Δεν θα ήταν υπέροχο να μπορούσες να φτιάξεις μια διαφήμιση η οποία να εμφανίζεται μόνο σε γυναίκες, ηλικίας 20-30 ετών, οι οποίες ζουν στην Αθήνα και έχουν μωρά 1-2 ετών;
Και όμως μπορείς να το κάνεις!
Αυτό το εξαιρετικό εργαλείο σου δίνει την δυνατότητα να εμφανίζεις τις διαφημίσεις σου μόνο μπροστά σε ανθρώπους που ενδιαφέρονται για την επιχείρησή σου, αυξάνοντας έτσι την αποτελεσματικότητα τους.
Και να σου πω το καλύτερο; Μπορείς να ξοδέψεις όσα θες για τις διαφημίσεις σου!
Δεν χρειάζεται να ξοδεύεις εκατοντάδες ευρώ όπως κάνεις σε άλλα μέσα όπως η τηλεόραση.
Με 5-10 ευρώ μπορείς να δημιουργήσεις διαφημίσεις που θα σου προσφέρουν εξαιρετικά αποτελέσματα!
Θέλεις τώρα να μάθεις πώς κατάφερα να αυξήσω τον τζίρο μιας επιχείρησης (ανθοπωλείο) κατά 230% σε μια μέρα;
Κάποτε ο ιδιοκτήτης ενός ανθοπωλείου στην Αθήνα μου ζήτησε να τον βοηθήσω να αυξήσει το πελατολόγιο του.
Η ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου ήταν αρκετά κοντά και το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα ήταν φυσικά να εκμεταλλευτούμε την ημέρα αυτή.
Μετά από συζήτηση κατάφερα να τον πείσω πως πρέπει να προσφέρουμε μια ανταγωνιστική προσφορά.
Έτσι καταλήξαμε σε μια έκπτωση για μια συγκεκριμένη πανδαισία λουλουδιών, από 35 ευρώ, στα 28 ευρώ.
Τώρα που είχαμε μια ανταγωνιστική προσφορά, έπρεπε να την προωθήσουμε με τον κατάλληλο τρόπο ώστε να προσελκύσουμε όσο το δυνατό περισσότερο κόσμο, με το μικρότερο δυνατό κόστος.
Ποιος ήταν ο καλύτερος τρόπος;
Στοχευμένη διαφήμιση στο Facebook!
Τώρα η δουλειά πέρασε εξολοκλήρου στα χέρια μου και έπρεπε να στοχεύσω το καλύτερο δυνατό κοινό.
Ποιος είναι ο καλύτερος πελάτης την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου;
Οι άντρες, και κατά κύριο λόγο οι άντρες που ξεκίνησαν πρόσφατα μια νέα σχέση!
Οι φρέσκοι έρωτες είναι αυτοί που πουλάνε περισσότερο την ημέρα αυτή!
Δεν συμφωνείς;
Έφτιαξα λοιπόν μια διαφήμιση η οποία προωθούσε την προσφορά και την στόχευσα στο ακόλουθο κοινό:
1) Να εμφανίζεται μόνο σε άτομα που βρίσκονται κοντά στην περιοχή του καταστήματος. Συγκεκριμένα σε άτομα που βρίσκονται σε ακτίνα έως 17χλμ. από το Περιστέρι.
2) Να εμφανίζεται μόνο σε άντρες ηλικίας 18-65+
3) Να εμφανίζεται μόνο σε άτομα που βρίσκονται σε μια νέα σχέση
Άρα το τελικό αποτέλεσμα, είναι μια διαφήμιση η οποία εμφανίζεται μόνο σε άντρες ηλικίας 18-65+ οι οποίοι βρίσκονται σε μια νέα σχέση και μένουν κοντά στο Περιστέρι.
Προβάλαμε τη διαφήμιση αυτή για 10 ημέρες έως την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, ξοδεύοντας 10 ευρώ την ημέρα.
Το αποτέλεσμα ήταν να καταφέρουμε να αυξήσουμε τον τζίρο την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου κατά 230% σε σχέση με το προηγούμενο χρόνο! Και αύξηση των πελατώνκατά 350%!
Με τη σωστή στόχευση, μπορείς να έχεις πραγματικά απίστευτα αποτελέσματα. Πλέον την ίδια δυνατότητα στόχευσης προσφέρουν και άλλες πλατφόρμες όπως το Instagram (Αφού πλέον ανήκει στο Facebook), ενώ και το Google ξεκινάει δειλά δειλά να μπαίνει στο παιχνίδι της στόχευση μέσω δημογραφικών στοιχείων.
Αυτές είναι κάποιες από τις εκατοντάδες ιδέες για προσέλκυση πελατών μέσω ίντερνετ. Ξεκίνα σήμερα να τις εφαρμόζεις!
Πραγματικά υπάρχουν εκατοντάδες τρόποι προσέγγισης νέων πελατών. Σε αυτό το άρθρο σου προτείνω τους πιο εύκολα εφαρμόσιμους αλλά ταυτόχρονα και τους πιο αποτελεσματικούς.
Αν έχεις και εσύ νέες ιδέες για προσέλκυση πελατών και ιδέες για αύξηση πωλήσεων, μη διστάσεις να τις μοιραστείς μαζί μας στα σχόλια!