Πηγή: www.orbi.gr
Καθώς κοίταζα στο LinkedIn για νέα σχετικά με επιχειρήσεις και εργασιακά θέματα, έπεσα πάνω σ’ αυτό το άρθρο «11 Simple Concepts to Become a Better Leader».
Στην ουσία, πρόκειται για ένα κομμάτι από το βιβλίο του Dave Kerpen, το «Likeable Business» που αναφέρεται σε συμβουλές για την καλύτερη δυνατή λειτουργία μιας επιχείρησης.
Και διαβάζοντας το λοιπόν, κατέληξα σε 2-3 συμβουλές οι οποίες είναι απαραίτητες για κάθε αναγνώστη που μπορεί να τις αναπτύξει και να τις εφαρμόσει τόσο στην επαγγελματική, όσο και στην προσωπική ζωή του, ανεξαρτήτως αντικειμένου.
Αρχικά, η σημαντικότερη συμβουλή που αποκόμισα από το συγκεκριμένο άρθρο είναι «το να ακούς»: Θεωρείται η αρχή όλων των συμβουλών, καθώς είναι απαραίτητη για μια καλύτερη συνεργασία. Ακούγοντας τους πελάτες σου, τους συνάδελφούς σου, τους φίλους σου ή τους συνεργάτες σου, θα καταφέρεις να προσέξεις καλύτερα τα λάθη σου και να μάθεις απ’ τα λάθη των άλλων.
Επιπλέον, η συγκεκριμένη απλή κίνηση είναι σημαντική στην σημερινή εποχή λόγω των συνεχών αλλαγών και των πληροφοριών που «τρέχουν» και αλλάζουν καθημερινά. Έτσι, δίνοντας την απαραίτητη προσοχή μπορείς να αλλάξεις πολλά πράγματα και να αναπτύξεις τις δυνατότητές σου.
Έπειτα, μια ακόμα συμβουλή που θεωρώ πως αξίζει προσοχής είναι «η αυθεντικότητα»: Η προσωπικότητα του καθενός τείνει να χαθεί μέσα από τις τόσες αλλαγές που βιώνουμε καθημερινά. Επίσης, αν κινείσαι σε συγκεκριμένους επαγγελματικούς χώρους, όλοι λίγο – πολύ έχουν κάποιο συγκεκριμένο background που δεν φέρει τεράστιες διαφορές από άτομο σε άτομο.
Αυτό όμως που κάνει πραγματικά την διαφορά είναι η προσωπικότητα του καθενός από εμάς. Η αξία που δίνει ο καθένας μας σ’ αυτό που κάνει, ο διαφορετικός τρόπος που βλέπουμε τα πράγματα, όλα αυτά, μαζί με άλλα πολλά, μας ξεχωρίζουν από το σύνολο. Γιατί λοιπόν να μην «επενδύσεις» στην αυθεντικότητα σου;