Categories: Articles

Εισαγωγή στο Gamification

Πηγή: www.digitaltempo.gr

O Ουίλιαμ Σαίξπηρ είχε γράψει ότι “όλος ο κόσμος είναι μια σκηνή’, εμείς τώρα πιστεύουμε ότι όλος ο digital κόσμος εξελίσσεται σε μια online σκηνή με μια σειρά από παιχνίδια.

Το Gamification, η ενσωμάτωση του σχεδιασμού ενός παιχνιδιού σε μια εφαμοργή ή σε μια ιστοσείδα, αυξάνεται ολοένα και γίνεται πιο δημοφιλής σε όλο τον κόσμο των επιχειρήσεων. Αν και ακόμα είναι σε αρχικό στάδιο το gamification αναμένεται να χρησιμοποιηθεί από το 70% των 2.000 μεγαλυτέρων εταιρειών στον κόσμο σε κάποια μορφή του το 2014 και να παράγει 2,8 δισεκατομμύρια δολάρια σε καταναλωτικές δαπάνες το 2016.

Αν έχετε ποτέ κερδίσει πόντους μιλίων κάνοντας αγορές σε επιλεγμένες επιχειρήσεις με την πιστωτική σας κάρτα, ή αν έχετε γίνει δήμαρχος σ” ένα τοπικό εστιατόριο κάνοντας αρκετές φορές check in στο συγκεκριμένο μέρος τότε έχετε ήδη συμμετάσχει σε μια βασική μορφή του gamification. Οι εταιρείες όμως βρίσκουν νέους τρόπους και νέους μεθόδους έτσι ώστε να εισάγουν στοιχεία παιχνιδιού τα οποία σύντομα θα αλλάξουν τον τρόπο με τον οποίο ψωνίζουμε και συνεπώς τις καταναλωτικές μας συνήθειες.

Διαβάστε περισσότερα εδώ