A for Athens – Στέφανος, Μαρίνα και Γιάννης

    Από: Startup Team

Πηγή: www.growing.gr

Είμαστε ο Στέφανος(22), η Μαρίνα (21) και ο Γιάννης (22), τεταρτοετής φοιτητές του τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και πολύ καλοί φίλοι. Η ενασχόλησή μας με την επιστήμη του μάρκετινγκ μας έχει βοηθήσει να αντιλαμβανόμαστε και να κατανοούμε καλύτερα καταστάσεις και γεγονότα που συμβαίνουν στον κόσμο γύρω μας και επηρεάζουν τη ζωή μας. Τους τελευταίους 6 μήνες που θέλωντας και μη έχουμε γίνει «αυτοκόλλητοι» λόγω του διαγωνισμού έχουμε μάθει να συνδιάζουμε τη δουλειά με την πλάκα, να περνάμε καλά και ταυτόχρονα να γινόμαστε καλύτεροι marketers!

Ποιος ήταν ο λόγος που σας παρακίνησε να συμμετέχετε στο διαγωνισμό;

Ο  διαγωνισμός αυτός δίνει την δυνατότητα σε φοιτητές να κάνουν πράξη τις καινοτομικές τους ιδέες, να ξεδιπλώσουν τη δημιουργικοτητα τους και να αναδείξουν το ταλέντο και τη προσωπικότητα τους.Η αναμέτρηση με ομάδες απο 40 και πλέον  χώρες του δίνει μια διαφορετική αξία και τον κάνει πιο ελκυστικό. Όταν πληροφορηθήκαμε, λοιπόν ,για το συγκεκριμένο project , συμφωνήσαμε και οι τρείς ότι πρέπει απλά να… αρπάξουμε την ευκαιρία! Ήταν η ώρα να δούμε κατά πόσο αυτά που μάθαμε τα τελευταία 4 χρόνια, μπορούμε να τα εφαρμόσουμε αποτελεσματικά κόντρα στον παγκόσμιο ανταγωνισμό.  Αυτό ήταν αρκεκό για να δημιουργηθούν οι ¨A for Athens¨. (όχι καμία σχέση δεν έχουμε με το γνωστό μαγαζί!)

Πείτε μας λίγο για την πορεία σας μέχρι και τον Ελληνικό τελικό

Όλα ξεκίνησαν στις αρχές Ιανουαρίου, μόλις η Μαρίνα είχε επιστρέψει από το Erasmus της στο Στρασβούργο και μην έχοντας εξεταστική και διάβασμα άρχισε να μας αναφέρει όλο και συχνότερα το Brandstorm και τις ευκαιρίες που θα παρουσιαζόντουσαν αν καταφέρναμε να διακριθούμε σε αυτό. Με συνοπτικές διαδικασίες μας έπεισε και κάπως έτσι ξεκίνησε το ταξίδι μας.

Το πρώτο στάδιο του διαγωνισμού περιελάμβανε την ανάλυση των αγορών της Νοτιοανατολικής Ασίας και την πρόταση εκ μέρους μας ενός προϊόντος της LOreal Parisγια λανσάρισμα στις αγορές αυτές. Μετά από 4 μέρες, πολύ άγχος και 80 ώρες ομαδικής εργασίας η ανάλυση αγοράς ήταν έτοιμη! Οι 3 καλύτερες ομάδες στη φάση αυτή προκρίθηκαν στον ελληνικό τελικό και υποσχέθηκαν να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό! Ο καλύτερος θα κέρδιζε το εισιτήριο για το Παρίσι και τον παγκόσμιο τελικό τουBrandstorm 2013!

Τη μέρα του τελικού, η σκληρή δουλειά και λεπτομερής προετοιμασία απέδωσαν καρπούς! Μετά από μία σκληρή αναμέτρηση, βγήκαμε νικητές και… αρχίσαμε να ετοιμάζουμε βαλίτσες για Παρίσι!… (ή τουλάχιστον αυτό νομίζαμε ότι θα κάνουμε…)

Πριν προλάβουμε να χαρούμε καλά καλά τη νίκη μας, η Ειρήνη (Ειρήνη Δήμου υπεύθυνη για το Brandstorm στην Ελλάδα) μας υπενθύμισε πως έπρεπε να προετοιμαστούμε για τοPeople Choice Award (την κατηγορία social media campaign του διαγωνισμού) που ξεκινούσε σε μερικές ημέρες!

Διαβάστε περισσότερα εδώ