Πηγή: www.advertising.gr
Σύμφωνα με την έρευνα αυτή, που πραγματοποιήθηκε από την εταιρεία Ipsos για λογαριασμό της Microsoft με τη συμμετοχή 4.787 εργαζομένων από όλη την Ευρώπη, πάνω από το 37% των εργαζομένων αισθάνεται ότι η συνεργασία μεταξύ του προσωπικού δεν είναι επαρκής και ότι τα εργαλεία κοινωνικής δικτύωσης θα ευνοούσαν την ομαδική εργασία. Τα 2/3 των Ευρωπαίων εργαζομένων χρησιμοποιούν εργαλεία κοινωνικής δικτύωσης στην εργασία τους για ευκολότερη επικοινωνία με συναδέλφους, ενώ το 18% δηλώνει ότι θα δαπανούσε τα προσωπικά του λεφτά σε εργαλεία κοινωνικής δικτύωσης προκειμένου να βοηθήσει στην αποτελεσματικότητα της εργασίας του.
«Οι εργαζόμενοι ήδη φέρνουν τις δικές τους συσκευές στην εργασία τους, αλλά τώρα φέρνουν και τις δικές τους υπηρεσίες επίσης», δήλωσε η Charlene Li, ιδρύτρια και αναλύτρια του Altimeter Group, εταιρείας που μελετά τα κοινωνικά δίκτυα και τις σύγχρονες τάσεις. «Οι εργαζόμενοι επιθυμούν να εργάζονται με διαφορετικό τρόπο, χρησιμοποιώντας εργαλεία τα οποία είναι πιο σύγχρονα και που αντανακλούν περισσότερο τον τρόπο που οι ίδιοι επικοινωνούν στην προσωπική τους ζωή. Η επιχειρηματική κοινωνική δικτύωση αντιπροσωπεύει ένα νέο τρόπο εργασίας και οι οργανισμοί που υιοθετούν αυτά τα εργαλεία βελτιώνουν τη συνεργασία μεταξύ του προσωπικού, επιταχύνουν την ανταπόκριση στους πελάτες τους και δημιουργούν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα».
Ωστόσο, κάποιες εταιρείες είναι διστακτικές στην υιοθέτηση εργαλείων κοινωνικής δικτύωσης. Από τους ερωτηθέντες της έρευνας, το 27% πιστεύει ότι θα μπορούσε να κάνει καλύτερα τη δουλειά του αν η διοίκηση ήταν πιο υποστηρικτική σχετικά με τη χρήση εργαλείων κοινωνικής δικτύωσης. Οι σημαντικότεροι λόγοι για τους οποίους δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στα social media, σύμφωνα με τους Ευρωπαίους εργαζόμενους είναι θέματα ασφάλειας (65%) και ο φόβος μείωσης της παραγωγικότητας (58%).