Πηγή: www.netweek.gr
Κατά τη διάρκεια των τελευταίων ετών, έχουν εφαρμοστεί νέοι τρόποι πληρωμής. Oι διαχωριστικές γραμμές μεταξύ των αγορών που πραγματοποιούνται μέσω Internet , μέσω κινητού ή εντός ενός καταστήματος τείνουν να εκλείψουν.
Η διείσδυση στην αγορά και οι δυνατότητες των smartphones επιτρέπουν στους καταναλωτές να μεταφέρουν τις χρεωστικές και πιστωτικές κάρτες τους, από το παραδοσιακό πορτοφόλι σε ένα εικονικό. Το εικονικό πορτοφόλι περιλαμβάνει σε ηλεκτρονική μορφή όλες τις χρεωστικές και πιστωτικές κάρτες του καταναλωτή και έχει τη δυνατότητα να πραγματοποιήσει κάποια συναλλαγή άμεσα, χρεώνοντας την κάρτα που επιθυμεί ο χρήστης.
Για τη δημιουργία μιας θετικής αγοραστικής εμπειρίας στο χρήστη, απαιτείται συνεργασία των διαφόρων καναλιών και σημείων πώλησης, καθώς και δέσμευση σε μια στρατηγική που θα περιλαμβάνει την δυνατότητα της άμεσης παροχής υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας στους καταναλωτές.
Ο μεγαλύτερος, ίσως, προβληματισμός των εμπορικών επιχειρήσεων για τη μετάβαση στις αγορές / πληρωμές μέσω κινητού τηλεφώνου είναι το κόστος της αναβάθμισης του υφιστάμενου εξοπλισμού τους, ώστε να μπορούν να δεχθούν και ανέπαφες συναλλαγές. Πολλοί έμποροι είναι επιφυλακτικοί στην επένδυση που απαιτείται για τον εκσυγχρονισμό των παλαιών τερματικών αποδοχής καρτών, αν και οι νέες τεχνολογικές εξελίξεις τείνουν να κάμψουν τις επιφυλάξεις τους.
Κατασκευαστές τερματικών ηλεκτρονικών πληρωμών εφαρμόζουν τώρα τις νέες τεχνολογίες, όπως το NFC, για να διασφαλίσουν ότι τα τερματικά του μέλλοντος θα είναι επίσης συμβατά με τα κινητά τηλέφωνα. Πράγματι, οι έμποροι που θα αναβαθμίσουν τον εξοπλισμό τους, θα χρειαστεί να επενδύσουν πλέον μικρά ποσά ανά τερματικό για να μεταφορτώσουν το λογισμικό που θα επιτρέψει σε αυτά τα τερματικά να δεχθούν πληρωμές με κινητά τηλέφωνα.