Η IDC απευθύνει κάποιες συστάσεις προς τον τραπεζικό κλάδο αναφορικά με την πορεία προς την ψηφιακή ολοκλήρωση:
“- Αξιολογήστε το σημερινό επίπεδο στρατηγικής σας ικανότητας και ωριμότητας κατά τη διάρκεια του ταξιδιού ψηφιακής μετατροπής.
– Εκτιμήστε τη δική σας ωριμότητα ψηφιακού μετασχηματισμού σε σχέση στο επίπεδο ωριμότητας του ανταγωνισμού.
– Ανακαλύψτε τα κενά στρατηγικής και προσδιορίστε τους τομείς που χρειάζονται βελτίωση, για να επιτύχετε τους στόχους του ψηφιακού μετασχηματισμού”.
“Οι τράπεζες δεν έχουν, πλέον, την επιλογή παρά να μετασχηματιστούν οι ίδιες, ώστε να ανταποκριθούν με επάρκεια στις έντονα ψηφιακές απαιτήσεις των καταναλωτών του σήμερα και του αύριο”, αναφέρει η IDC. Οι αναλυτές της εταιρείας προσθέτουν: “Οι τράπεζες, που έχουν δεσμευτεί για τον ψηφιακό μετασχηματισμό στο επίπεδο του διοικητικού συμβουλίου και των υψηλόβαθμων στελεχών τους, ήδη, είναι εκείνες που ηγούνται των αλλαγών, δημιουργώντας νέα επιχειρηματικά μοντέλα πέρα από τις παραδοσιακές τραπεζικές υπηρεσίες”.