Η Emily Katz, ιδρυτής της Modern Macramé, δεν είχε σκοπό να ξεκινήσει μια επιχείρηση. Απλώς της άρεσε το σχέδιο μακραμέ. Αλλά όσο μάθαινε να πλέκει, ο λογαριασμός της στο Instagram άρχισε να κερδίζει ένα αρκετά μεγάλο κοινό (σήμερα έχει πάνω από 200.000 ακόλουθους). Και αυτή η ανέλιξή της στα κοινωνικά δίκτυα της επέτρεψε να αναπτύξει μια υγιή επιχείρηση, πουλώντας διακοσμητικά τοίχου, κοσμήματα και πολλά άλλα χωρίς να ξοδεύει δεκάρα για μάρκετινγκ.
Ήταν το 2015, έχοντας περάσει περίπου 2 χρόνια κατά τα οποία αύξανε τους ακόλουθούς της, όταν συνειδητοποίησε ότι το χόμπι της θα μπορούσε να γίνει εταιρεία. Το Ace Hotel είχε αγοράσει μια μακραμέ σκηνή που δημιούργησε η Emily και η ίδια βρισκόταν σε περιοδεία σε όλη τη χώρα διδάσκοντας μαθήματα πλεξίματος. Έκανε την Modern Macramé νόμιμη επιχείρηση, προσέλαβε τον πρώτο της υπάλληλο και αύξησε τις πωλήσεις της κατά 250%. Φέτος, πραγματοποίησε πάνω από 300.000 δολάρια πωλήσεις, έκλεισε μια συμφωνία για βιβλίο και εξετάζει μία συνεργασία με την JOANN Fabrics.
Διατηρεί ακόμα την ίδια στρατηγική μάρκετινγκ και αποδίδει την επιτυχία της σε μεγάλο βαθμό στη διαδικτυακή κοινότητα. «Δεν έχουμε δαπανήσει κυριολεκτικά ούτε ένα δολάριο για μάρκετινγκ. Όλα έχουν περάσει από το Instagram».
Δεδομένου ότι βοήθησε τόσο πολύ στην επιτυχία της, της ζήτησα να μοιραστεί κάποιες συμβουλές της για το Instagram:
«Πριν τραβήξω μια φωτογραφία στο σπίτι κάποιου ή σε κάποια εκδήλωση, ρωτώ συχνά τους ανθρώπους αν μπορώ να κλείσω τα φώτα. Το ίδιο κάνω στο στούντιο όλη την ώρα, έστω για μια στιγμή, για να βγάλω τις φωτογραφίες μου».