Categories: Articles

10 ιρλανδικές startup σχεδιάζουν το μέλλον της διαφήμισης

Πηγή: www.emea.gr

Η εφημερίδα The Irish Times επιδιώκει να απαντήσει το ερώτημα: Ποιό είναι το μέλλον της διαφήμισης; Η εφημερίδα κατέληξε σε 10 ιρλανδικές start up που μπορεί να βοηθήσουν τα μέσα να βγάλουν λεφτά τις ερχόμενες δεκαετίες, τώρα που η παλιές μεθόδοι διαφήμισης είναι πια ξεπερασμένες.

Οι 10 αυτές ιρλανδικές startup είναι: 
– Frock Advisor: Πρόκειται για διαδικτυακό κανάλι με περιοχόμενο που αφορά τη μόδα, χρησιμοποιώντας ένα διαδραστικο περιβάλλον.

– Sian’s Plan: Η εφαρμογή προσφέρει τη δυνατότητα στον χρήστη να προγραμματίσει τα γεύματά του, να κάνει τα απαραίτητα ψώνια και να βρει συνταγές μαγειρικής. Μέχρι στιγμής το ακολουθούν 5.000 άτομα.

– D2E: Είναι ένας ιστότοπος που συνδέει τους σχεδιαστές εξωτερικών χώρων, με αρχιτέκτονες, καταναλωτές και προμηθευτές.

– ParkYa: Η εφαρμογή για φορητές συσκευές προσπαθεί να διευκολύνει τους χρήστες να βρουν θέσεις για παρκάρισμα, και να πληρώσουν γι’αυτές χρησιμοποιώντας το τηλέφωνό τους.

– GetHealth: Αυτή η εφαρμογή παρακολουθεί την υγεία, τη δίαιτα, τη φυσική κατάσταση, αλλά και την κοινωνική ζωή του χρήστη με τρόπο που θυμίζει παιχνίδι στα social media.

Διαβάστε περισσότερα εδώ