Πηγή: www.emea.gr
Η εφημερίδα The Irish Times επιδιώκει να απαντήσει το ερώτημα: Ποιό είναι το μέλλον της διαφήμισης; Η εφημερίδα κατέληξε σε 10 ιρλανδικές start up που μπορεί να βοηθήσουν τα μέσα να βγάλουν λεφτά τις ερχόμενες δεκαετίες, τώρα που η παλιές μεθόδοι διαφήμισης είναι πια ξεπερασμένες.
Οι 10 αυτές ιρλανδικές startup είναι:
– Frock Advisor: Πρόκειται για διαδικτυακό κανάλι με περιοχόμενο που αφορά τη μόδα, χρησιμοποιώντας ένα διαδραστικο περιβάλλον.
– Sian’s Plan: Η εφαρμογή προσφέρει τη δυνατότητα στον χρήστη να προγραμματίσει τα γεύματά του, να κάνει τα απαραίτητα ψώνια και να βρει συνταγές μαγειρικής. Μέχρι στιγμής το ακολουθούν 5.000 άτομα.
– D2E: Είναι ένας ιστότοπος που συνδέει τους σχεδιαστές εξωτερικών χώρων, με αρχιτέκτονες, καταναλωτές και προμηθευτές.
– ParkYa: Η εφαρμογή για φορητές συσκευές προσπαθεί να διευκολύνει τους χρήστες να βρουν θέσεις για παρκάρισμα, και να πληρώσουν γι’αυτές χρησιμοποιώντας το τηλέφωνό τους.
– GetHealth: Αυτή η εφαρμογή παρακολουθεί την υγεία, τη δίαιτα, τη φυσική κατάσταση, αλλά και την κοινωνική ζωή του χρήστη με τρόπο που θυμίζει παιχνίδι στα social media.