Είναι γνωστό ότι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να αναπτύξεις διαδικτυακά μια επιχείρηση είναι μέσω του search engine optimization (SEO). Με το να κατατάσσεται μια εταιρική ιστοσελίδα ψηλά στα πρώτα αποτελέσματα κατάταξης για σχετικές αναζητήσεις, θα καταφέρει να προσελκύσει μεγάλο όγκο υποψήφιων πελατών και ενδιαφερόμενων.
Τα keywords αποτελούν κρίσιμο και απαραίτητο στοιχείο μιας SEO στρατηγικής. Η βελτιστοποίησης μιας ιστοσελίδας για συγκεκριμένα keywords, σου γίνει τη δυνατότητα να ελέγχεις σε ποιες αναζητήσεις θα εμφανίζεσαι (και ως εκ τούτου, ποιο είναι το κοινό-στόχος σου). Επομένως, η επιλογή των συγκεκριμένων keywords θα πρέπει να γίνεται προσεκτικά και βάση ανάλυσης.
Για να πετύχει μια SEO στρατηγική, θα πρέπει να ξεκινήσεις να επιλέγεις τα σωστά keywords. Με τον καιρό, θα συλλέξεις τα δεδομένα που θα σε βοηθήσουν να καταλήξεις ποια από τα keywords σου είναι τα πιο πετυχημένα και ποια αποδίδουν τα μέγιστα. Όμως, πώς θα επιλέξεις την σωστή «ομάδα» των keywords που θα σου εξασφαλίσουν την επιτυχία;
Related: Στρατηγικό SEO: Βάλε τα Σωστά Θεμέλια Πριν την Κατασκευή του Website σου
Πριν αποφασίσεις για το ποια keywords είναι σωστά για το brand σου, αφιέρωσε λίγο χρόνο να σκεφτείς για το ποιοι είναι οι SEO στόχοι σου. Οι περισσότερες εταιρείες χρησιμοποιούν το SEO για να αυξήσουν την επισκεψιμότητα του site τους, γεγονός που αυξάνει τα έσοδα και τις πωλήσεις, αλλά εσύ θα πρέπει να σκεφτείς ένα βήμα παραπέρα.
Για παράδειγμα:
Μόλις γνωρίσεις τους στόχους σου, θα πρέπει να είσαι σε θέση να αποφασίσεις σε μια ισορροπία από head και long-tail keywords. Τα head keywords αποτελούνται από σύντομες φράσεις, συνήθως από μια έως τρεις λέξεις, που σχετίζονται με την αύξηση επισκεψιμότητας αλλά και με τον υψηλότερο ανταγωνισμό.
Τα long-tail keywords είναι μεγαλύτερες φράσεις που φέρνουν λιγότερη επισκεψιμότητα αλλά έχουν και χαμηλότερο ανταγωνισμό. Τα head keywords (μακροπρόθεσμα) έχουν καλύτερα αποτελέσματα, ενώ τα long-tail keywords είναι καλύτερα για βραχυπρόθεσμα αποτελέσματα και γρηγορότερες στρατηγικές. Θα χρειαστείς το συνδυασμό και των δυο, για το βέλτιστο αποτέλεσμα.
Related: Long-Tail Keywords: Ένα Μυστικό Καλά Κρυμμένο Μόνο για Δυνατούς SEO Λύτες
Αφού έχεις καταλήξει στους στόχους σου και έχεις βάλει τα θεμέλια της στρατηγικής σου, μπορείς να ξεκινήσεις να εργάζεσαι στην προκαταρκτική σου έρευνα:
Μόλις δημιουργήσεις μια κύρια λίστα, μπορείς να ξεκινήσεις την απόρριψη των πιο αδύναμων keywords. Ρίξε μια ματιά στις ακόλουθες μεταβλητές που θα σε βοηθήσουν στο έργο σου:
Σε αυτό το σημείο, θα έχεις καταλήξει στα υποψήφια keywords που χρειάζεσαι. Έχεις περιορίσει τη λίστα σου στα keywords με την υψηλότερη πιθανότητα να κερδίσεις τα αποτελέσματα που θέλεις, επομένως, επίλεξε μερικά από αυτά και ξεκίνα τη βελτιστοποίηση ως προς αυτά.
Το πρώτο μίγμα από keywords δεν πρόκειται να είναι το ιδανικό, αλλά θα σου δώσει μια σταθερή γραμμή που μπορείς να χρησιμοποιήσεις για να βελτιώσεις ακόμη περισσότερο την επισκεψιμότητά σου. Δώσε ιδιαίτερη προσοχή στην εξέλιξη των αποτελεσμάτων σου με την πάροδο του χρόνου και μη διστάσεις να κάνεις αλλαγές όταν χρειαστεί.
Για περισσότερα άρθρα γύρω από το Search Engine Optimization, δες εδώ.