O ιδρυτής της Wpromote, Michael Mothner, παρουσιάζει 6 «μύθους» στους οποίους, όλοι όσοι ασχολούνται με το συγκεκριμένο χώρο, θα πρέπει να δείξουν τη δέουσα προσοχή.
O Michael Mothner, ιδρυτής και CEO της Wpromote, μίας από τις σημαντικότερες εταιρείες marketing στα social media στις ΗΠΑ παρουσιάζει 6 «μύθους» στους οποίους όλοι όσοι ασχολούνται με το συγκεκριμένο χώρο θα πρέπει να δείξουν τη δέουσα προσοχή.
Αναλυτικότερα:
Μύθος No. 1: Εάν κάτι δεν γίνει viral δεν αξίζει…
Οι καμπάνιες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν προορίζονται για ad hock αποτελέσματα… υπάρχουν για να προσθέτουν αξία διαχρονικά…
Μύθος No. 2: Το κοινό μου δεν είναι νέοι, οπότε τα social media δεν είναι για εμένα.
Έρευνες δείχνουν πως το 56% των χρηστών παγκοσμίως που χρησιμοποιούν το Facebook είναι άνω των 50 ετών… οι πελάτες ανεξαρτήτως της ηλικίας τους λοιπόν είναι στα social media και τα χρησιμοποιούν.
Μύθος No. 3: Το Google+ είναι χάσιμο χρόνου.
Σε περίπτωση που βάζετε στην κατηγορία social media το Google+, τότε ενδεχόμενα ο τίτλος δεν είναι μύθος αλλά πραγματικότητα. Αλλά το Google+ είναι κάτι διαφορετικό από τα συμβατικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης και αυτό γιατί απλά διασυνδέεται με όλες τις υπόλοιπες υπηρεσίες της google…
Διαβάστε περισσότερα εδώ