Σε ένα σημαντικό σύμμαχο – ειδικά – για τις μικρές επιχειρήσεις, ανά τον κόσμο, εξελίσσονται τα social media. Με δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες – αθροιστικά – κάθε μήνα, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης γίνονται για τις μικρές εταιρείες ένα πρόσφορο μέσο για τη γνωστοποίηση της εταιρικής τους ταυτότητας και των προϊόντων ή των υπηρεσιών τους. Οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, υπό αυτήν τη λογική, γίνονται ένα όλο και πιο σημαντικό εργαλείο για πολλούς ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων, προκειμένου να επικοινωνούν με τις κοινότητες, να προσελκύσουν και να διατηρούν την πελατειακή τους βάση και να ενισχύουν την ανάπτυξή τους.
“Το Facebook γίνεται ολοένα και πιο σημαντικό για τους ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων για να αλληλοεπιδράσουν με τις κοινότητες, να προσελκύσουν νέους πελάτες, να αναπτύξουν και να επεκτείνουν το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων τους, βάσει καλά τεκμηριωμένων αποφάσεων. Όλα είναι, τώρα, δυνατά χάρη στο κοινωνικό δίκτυο με τους πάνω από 2 δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες κάθε μήνα”, αναφέρει σε δελτίο Τύπου του το γνωστό κοινωνικό δίκτυο.
Με δεδομένη τη διεύρυνση της δημοτικότητας του μεταξύ των επιχειρήσεων, το Facebook απευθύνει στις επιχειρήσεις ανά τον κόσμο μια σειρά από οδηγίες, ώστε να διατηρήσουν ασφαλή τη σελίδα, το προφίλ και την επιχείρησή τους. Οι ειδικοί του Facebook γνωστοποίησαν, σε αυτό το πλαίσιο, μερικά βασικά tips ασφαλείας για σελίδες μικρών επιχειρήσεων.
Μεταξύ άλλων, καλούν τις επιχειρήσεις, που έχουν λογαριασμό στο Facebook, να βεβαιώνονται πως έχουν θέσει σαφείς κανόνες αναφορικά με τον αριθμό των ατόμων που μπορούν να διαχειριστούν τη σελίδα: “Ενώ οι περισσότεροι διαχειριστές συμβάλλουν στην αποτελεσματικότερη διαχείριση της σελίδα σας στο Facebook, όσο περισσότερους έχετε, τόσο μεγαλύτερος είναι και ο κίνδυνος ασφάλειας που ενδέχεται να αντιμετωπίσετε”, αναφέρουν οι ειδικοί του κοινωνικού δικτύου.
Στο μεταξύ, εφιστούν την προσοχή στις εταιρείες να βεβαιώνονται ότι έχει ανατεθεί ο σωστός ρόλος σελίδας σε κάθε διαχειριστή βάσει των απαιτήσεων της δουλειάς του: Διαχειριστής (Admin), Εκδότης (editor), Συντονιστής (moderator), Διαφημιζόμενος (advertiser) ή Αναλυτής (analyst). “Αναζητήστε την επιλογή “Ρόλοι σελίδας” στο Κέντρο Βοήθειας του Facebook για λεπτομέρειες σχετικά με το διαφορετικό τύπο πρόσβασης που παρέχεται σε κάθε ρόλο”, τονίζει το Facebook.
Στο ίδιο μήκος κύματος ζητά από τις επιχειρήσεις να βεβαιώνονται ότι έχουν αφαιρέσει από το ρόλο του Διαχειριστή όλους τους υπαλλήλους, εφόσον αποχωρήσουν από την επιχείρηση. “Για να διαχειριστείτε τους ρόλους σελίδας, μεταβείτε στη σελίδα της επιχείρησης σας στο Facebook, κάντε κλικ στις Ρυθμίσεις και μεταβείτε στους Ρόλους σελίδας. Αφαιρέστε τους πρώην υπαλλήλους κάνοντας κλικ στο X δίπλα στο όνομα τους και στη συνέχεια, κάντε κλικ στην επιλογή Αποθήκευση Αλλαγών”, εξηγούν.
Ενεργοποιήστε τις εγκρίσεις σύνδεσης για όλους τους λογαριασμούς στο Facebook, συμπεριλαμβανομένων των εργαζομένων σας, που μπορεί να διαχειρίζονται τη σελίδα σας”, συνιστούν οι ειδικοί του FB. Οι εγκρίσεις σύνδεσης είναι ένας μηχανισμός ασφαλείας, που απαιτεί την εισαγωγή ενός συγκεκριμένου κωδικού, όταν κάποιος προσπαθεί να συνδεθεί στο λογαριασμό σας από μία μη αναγνωρισμένη συσκευή. Ο κωδικός θα αποσταλεί στο κινητό τηλέφωνο και μπορεί κάθε επιχείρηση να ενεργοποιήσει τις εγκρίσεις σύνδεσης μεταβαίνοντας στις ρυθμίσεις ασφαλείας του λογαριασμού.
“Ασφαλίστε τις κινητές συσκευές σας. Το Facebook βασίζεται στα κινητά τηλέφωνα για την επιβεβαίωση της ταυτότητας του χρήστη, που σημαίνει ότι η ασφάλεια του κινητού σας τηλεφώνου είναι ένα σημαντικό μέρος της διατήρησης του λογαριασμού σας στο Facebook και της σελίδας σας ασφαλή. Μπορείτε να ασφαλίσετε την κινητή συσκευή σας χρησιμοποιώντας όλες τις λειτουργίες ασφαλείας που είναι διαθέσιμες στο τηλέφωνό σας, όπως κωδικούς PIN, και κωδικούς πρόσβασης”, καταλήγουν οι ειδικοί του μέσου κοινωνικής δικτύωσης.