Local SEO: Πώς θα βρεθεί η τοπική επιχείρησή σας στα κορυφαία αποτελέσματα της Google

    Από: Startup Team
πηγή: developgreece.com

Αν στο παρελθόν οι χρήστες αναζητούσαν στοιχεία στον παγκόσμιο ιστό, σήμερα παρατηρούμε ολοένα να αυξάνονται οι τοπικές αναζητήσεις. Πράγματι, έρευνες αποκαλύπτουν πως το 79% των χρηστών στο διαδίκτυο αναζητά δεδομένα και πληροφορίες που έχουν σχέση με την περιοχή στην οποία διαμένουν. Μάλιστα, όσον αφορά τις αναζητήσεις που προέρχονται από mobile συσκευές, οι περισσότερες αφορούν ώρες λειτουργίας και διευθύνσεις τοπικών επιχειρήσεων. Δεν αρκεί λοιπόν να διατηρείτε μία υψηλή θέση στα αποτελέσματα του παγκόσμιου ιστού, ώστε να αυξήσετε τις επισκέψεις της σελίδας σας. Στο παρόν άρθρο θα σας δείξουμε βήμα προς βήμα πώς να ενισχύσετε τη θέση της ιστοσελίδα σας στην τοπική αναζήτηση της Google.

Βρείτε τα σωστά keywords

Προτού ξεκινήσετε να χτίζετε την παρουσία σας στα social media, να κάνετε link building, ή να εφαρμόσετε οποιαδήποτε άλλη SEO στρατηγική σιγουρευτείτε ότι έχετε βρει τα κατάλληλα keywords. Έχουμε τονίσει και στο παρελθόν τη σημασία που έχουν οι λέξεις-κλειδιά στην κατάταξη μιας σελίδας στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google. Εάν όμως επιθυμείτε να βρίσκεστε στην κορυφή των τοπικών αναζητήσεων, υπάρχει μία ακόμα λεπτομέρεια που θα πρέπει να λάβετε υπόψη. Προσθέστε στο website σας πληροφορίες που έχουν να κάνουν με την περιοχή της επιχείρησής σας. Με αυτόν τον τρόπο, η Google θα λαμβάνει υπόψη τον γεωγραφικό παράγοντα.

Προτεραιότητα στους mobile χρήστες

Οι περισσότερες τοπικές αναζητήσεις γίνονται από χρήστες που συνδέονται από mobile συσκευές. Και αυτό διότι οι χρήστες αυτοί βρίσκονται συνήθως “on the go”, αναζητούν δηλαδή πληροφορίες που αφορούν τη διασκέδασή και τη μεταφορά τους, όταν βρίσκονται ήδη στον δρόμο. Αυτούς τους χρήστες θα πρέπει να έχετε στο μυαλό σας, κάθε φορά που βελτιστοποιείτε το website σας. Μην παραμελείτε λοιπόν τη mobile εκδοχή της ιστοσελίδας σας.

Extra tip: Η τοπική αναζήτηση, για να είναι φιλική προς τον χρήστη, θα πρέπει να γίνεται με γρήγορες ταχύτητες. Δώστε λοιπόν ιδιαίτερη έμφαση στην ταχύτητα φόρτωσης της ιστοσελίδας σας.

Προσαρμόστε όλες τις σελίδες

Αφού βρείτε τα κατάλληλα keywords, θα πρέπει να τα χρησιμοποιήσετε σε κάθε landing page του websiteσας. Ο πιο εύκολος τρόπος είναι προσθέτοντας τοπικές πληροφορίες στις περιγραφές των προϊόντων και των υπηρεσιών της εταιρείας σας.

Επιπλέον, μπορείτε να προσθέσετε αναλυτικά τα στοιχεία επικοινωνίας της εταιρείας σας στις κατάλληλες σελίδες του website. Τέλος, μην παραλείψετε να προσθέσετε επεξηγηματικό χάρτη με οδηγίες, ώστε να διευκολύνετε τους χρήστες να φτάσουν σε εσάς.

Εάν η επιχείρησή σας δραστηριοποιείται σε περισσότερα μέρη, τότε είναι καλύτερα να δημιουργήσετε διαφορετικά landing pages για κάθε περιοχή, αποφεύγοντας το διπλότυπο περιεχόμενο. Plugins όπως το Yoast local SEO search μπορούν να αποδειχθούν πραγματικά χρήσιμα.

Μείνετε ενεργοί στα Social Media

Το επόμενο βήμα αφορά τα social media. Σήμερα, το Facebook, το Twitter, το Google+ και το Instagramσυμπεριλαμβάνονται στους παράγοντες που συνυπολογίζει η Google, για να κατατάξει μία ιστοσελίδα στα αποτελέσματά της. Όσο περισσότερο ενεργοί είστε λοιπόν στα social media, τόσο πιο γρήγορα θα αρχίσετε να σκαρφαλώνετε θέσεις και να βγαίνετε πρώτοι.

Εάν θέλετε να βελτιώσετε τη θέση της σελίδας σας στην τοπική αναζήτηση της Google, μπορείτε να απευθυνθείτε σε ένα εξειδικευμένο business agency που μπορεί να σχεδιάσει για εσάς εξατομικευμένες SEO στρατηγικές.

Εγγραφείτε σε καταλόγους

Μία από τις πιο πετυχημένες OffPage SEO πρακτικές είναι η εγγραφή της σελίδας σας στους ελληνικούς καταλόγους όπως η Χρυσή ευκαιρία ή ο Χρυσός Οδηγός. Η παρουσία της εταιρείας σας σε αυτούς τους καταλόγους είναι πάρα πολύ σημαντική πρώτον γιατί μέσω αυτών κερδίζει περισσότερες εμφανίσεις και δεύτερον γιατί αυξάνει την αξιοπιστία της απέναντι στη Google.

Μην ξεχάσετε να προσθέσετε στους καταλόγους τα στοιχεία επικοινωνίας καθώς και ευκρινείς φωτογραφίες από τον φυσικό χώρο της εταιρείας σας. Τα στοιχεία αυτά αποτελούν ένα ακόμα κίνητρο για να σας επισκεφθούν οι χρήστες.

Αξιοποιήστε τις αξιολογήσεις

Αφού προσθέσετε την επιχείρησή σας στους καταλόγους, το τελικό σας βήμα είναι να εκμεταλλευτείτε τις αξιολογήσεις των χρηστών.

Οι αξιολογήσεις προσδίδουν αξιοπιστία στο όνομά σας και μπορούν να φανούν πολύ χρήσιμες στους επισκέπτες που θέλουν να επιλέξουν.

Εργαλεία της Google

Καταχωρίστε την επιχείρησή σας στο Google Maps. Πρόκειται για ένα βήμα που δεν πρέπει να παραλείψετε, καθώς είναι ο μόνος τρόπος για να κατευθύνετε το κοινό σας να φτάσει στον χώρο της επιχείρησής σας.

Επιπλέον, καταχωρίστε την επιχείρησή σας στο Google Μy Business και επιτρέψτε στους χρήστες να ενημερωθούν σχετικά με το ωράριο λειτουργίας, τον αριθμό τηλεφώνου και τις οδηγίες μετάβασης σε αυτήν. Εάν η επιχείρησή σας διαθέτει πολλά υποκαταστήματα, το συγκεκριμένο πρόγραμμα σας επιτρέπει να τα καταχωρίσετε όλα.

Συμπέρασμα

Όταν ένας χρήστης αναζητά μία πληροφορία, συνήθως επιλέγει μεταξύ των πέντε πρώτων αποτελεσμάτων της Google. Επειδή λοιπόν η θέση που έχει το website σας στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης καθορίζει και την τύχη του, σας προτρέπουμε να επενδύσετε στη βελτιστοποίηση του SEO της ιστοσελίδας σας, ώστε να βγαίνετε πρώτοι ακόμα και στις τοπικές αναζητήσεις!

διαβάστε περισσότερα εδώ:
developgreece.com