Παρακάτω ακολουθούν δέκα συμβουλές για να γίνετε πιο παραγωγικοί:
Σας έχει τύχει ποτέ να αγχωθείτε επειδή πιστεύετε ότι δεν θα καταφέρετε να ολοκληρώσετε το έργο που σας έχει ανατεθεί στη δουλειά; Μήπως αποσπάται εύκολα η προσοχή σας όταν εργάζεστε ή αναβάλετε συχνά τις υποχρεώσεις σας για κάποια άλλη χρονική στιγμή;
Όλοι λίγο πολύ έχουν βιώσει τις παραπάνω εμπειρίες κατά τη διάρκεια της καριέρας τους. Ποια είναι η λύση όμως για τις παραπάνω συνήθειες;
Παρακάτω ακολουθούν δέκα συμβουλές για να γίνετε πιο παραγωγικοί:
Αρχικά ρωτήστε τον εαυτό σας γιατί είστε αναβλητικοί; Βρείτε στον εαυτό σας έναν στόχο που έχει πραγματική σημασία για εσάς. Γιατί το έργο που πρέπει να φέρετε εις πέρας είναι χρήσιμο για εσάς και τους γύρω σας; Τι θα σας δώσει προσωπικά στο τέλος της ημέρας; Αντί λοιπόν να εξετάζετε πόση προσπάθεια και χρόνο θα χρειαστείτε για να ολοκληρώσετε ένα έργο, σκεφτείτε πώς -μέσω αυτού- θα βελτιώσετε τις δεξιότητες γραφής και την κριτική σας σκέψη.
Eάν η εργασία που σας έχει ανατεθεί φαίνεται χρονοβόρα, βαρετή και κουραστική, προσπαθήστε να αλλάξετε τον τρόπο με τον οποίο εργάζεστε: Χρησιμοποιήστε τη φαντασία και τη δημιουργικότητά σας και κάντε κάτι ασυνήθιστο – οτιδήποτε θα μπορούσε να κάνει τη δουλειά σας όχι τόσο βαρετή.