Πηγή: www.suit.gr
Κατά καιρούς, όλοι έχουμε αναρωτηθεί γιατί μια σελίδα στο Facebook έχει πολύ μεγαλύτερο engagement σε σχέση με κάποια άλλη σελίδα, χωρίς να ξοδεύει περισσότερα χρήματα σε διαφήμιση και χωρίς να τρέχει συνεχώς κάποιο διαγωνισμό. Αν δε μιλάμε για κάποιο lovebrand (Coca Cola, Nike etc) σίγουρα η σωστή στρατηγική είναι ο κύριος παράγοντας που η μια σελίδα έχει πολύ μεγαλύτερο engagement, από την άλλη. Πώς όμως μπορείτε να βελτιώσετε το engagement της σελίδας σας;
1. Επικεντρωθείτε στο κατάλληλο κοινό
Αν λοιπόν ξεκινάτε τώρα τη σελίδα σας, στοχεύστε το κοινο που θα στοχεύατε αν τρέχατε οποιαδήποτε άλλη καμπάνια, εκτός digital. Δώστε βάση στο να συγκεντρώσετε το ηλικιακό target group που θέλετε και αποφύγετε να δημιουργείτε διαγωνισμούς που μοιράζουν δώρα, τα οποία δεν έχουν σχέση με το brand σας ή δεν αφορούν το κοινό σας, καθώς μ’ αυτό τον τρόπο θα χάσετε τον στόχο σας και θα μειώσετε το interaction των fan με τη σελίδα.
Χρησιμοποιήστε επίσης στοχευμένα Facebook Αds μόνο για το κοινό που θέλετε να απευθυνθείτε και μην ανοίξετε το target group σας μόνο και μόνο για να αποκτήσετε περισσότερους fans. Το focus στην ποιότητα είναι αυτό που θα φέρει καλύτερα νούμερα στη σελίδα σας και περισσότερους fans μακροπρόθεσμα, αφού ό,τι interaction γίνεται με μια σελίδα είναι εμφανές και σε όλους τους φίλους κάθε fan.