Κύρια πηγή εσόδων για τον όμιλο της tripsta (travelplanet24 – airtickets) ήταν τα αεροπορικά εισιτήρια.
Μέσα από την ετήσια ταξιδιωτική αναφορά της tripsta, παρουσιάζονται οι στόχοι της εταιρείας για το 2017, τα κύρια αποτελέσματα καθώς και τα ταξιδιωτικά δεδομένα του 2016.
Η Tripsta S.A, το 2016, σημείωσε περισσότερες από 1,8 εκατομμύρια συνολικές κρατήσεις, παρουσιάζοντας συνολική άνοδο της τάξεως του 21%, σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.
Με συνολικές πωλήσεις άνω των 582 εκατομμυρίων ευρώ το 2016 και αύξηση 13,1%, κύρια πηγή εσόδων για τον όμιλο της tripsta ήταν τα αεροπορικά εισιτήρια, τα οποία ανήλθαν σε 573,8 εκατομμύρια ευρώ (+12,7% από το προηγούμενο έτος) αντιπροσωπεύοντας το 99% των συνολικών εσόδων της εταιρείας. Κατά τη διάρκεια του 2016, σημαντική αύξηση της τάξεως του +53% παρουσίασαν και οι πωλήσεις των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων, μέσω της πλατφόρμας της travelplanet24 και της airtickets®, με τις πωλήσεις να ανέρχονται στα 8,2 εκατομμύρια ευρώ.
Οι top 3 αναδυόμενες αγορές το περασμένο έτος ήταν η Ιταλία (+237%), η Κορέα και η Γερμανία, ενώ οι αγορές οι οποίες συνέβαλαν περισσότερο στην οικονομική ανάπτυξη της εταιρείας ήταν η Ελλάδα, η Μεγάλη Βρετανία, η Γερμανία, η Γαλλία, η Κορέα και οι ΗΠΑ. Η Ελλάδα, κατέχοντας την 1η θέση το 2016, απέφερε το μεγαλύτερο οικονομικό όφελος, περίπου στα 70 εκατομμύρια ευρώ.
Ο Φίλιππος Μπρίνκμαν, CEO της tripsta δήλωσε : «Για το 2017, προτεραιότητα της tripsta είναι να επικεντρωθεί στους εξής δύο στρατηγικούς στόχους:
1. Μετατροπή της airtickets® σε μια πλατφόρμα, όπου θα προβάλλουμε ποικιλία προϊόντων με ακόμη πιο ανταγωνιστικές τιμές.
2. Ενσωμάτωση του συνδυασμού πολλαπλών μέσων μεταφοράς (αεροπλάνο, τρένο και πλοίο) στα αποτελέσματα μας.
Θα συνεχίσουμε να επενδύουμε στο mobile, καθώς το τελευταίο τρίμηνο του 2016, περίπου το ένα τρίτο των συνολικών πωλήσεών μας προήλθε από κινητές συσκευές. Επιπλέον, για κάποια από τα brands μας, οι αναζητήσεις που προέρχονται από κινητές συσκευές ξεπέρασαν για πρώτη φορά, τις αναζητήσεις που έγιναν μέσω υπολογιστή.
Συμπληρωματικά, θα συνεχίσουμε να επενδύουμε στους ανθρώπους μας και θα εστιάσουμε στη βέλτιστη εμπειρία των πελατών μας. Κύριος στόχος μας θα παραμείνει η υψηλή απόδοση, διατηρώντας μια βιώσιμη μακροπρόθεσμη ανάπτυξη.»
fortunegreece.com