Η εμπειρία μας έχει δείξει πως οι καμπάνιες μέσω Facebook Ads αποδίδουν καλύτερα. Μία πετυχημένη Facebook καμπάνια αυξάνει τις προβολές της σελίδας σας, ενισχύει τη δημοτικότητα της εταιρείας σας και τελικά οδηγεί σε αγορές. Πώς όμως στήνεται σωστά μία Facebook καμπάνια; Σίγουρα το περιεχόμενό της είναι σημαντικός παράγοντας, όμως το στοίχημα βρίσκεται αλλού. Στο παρόν άρθρο θα σας δείξουμε πώς να δημιουργήσετε πετυχημένες καμπάνιες μέσω Facebook Ads, που να οδηγούν σε αγορά.
Αποφασίσατε να ξεκινήσετε Facebook Ads; Πριν προχωρήσετε στον σχεδιασμό της διαφήμισης, θα πρέπει να ξεκαθαρίσετε τρία στοιχεία: το κοινό, τη χρονική στιγμή και την προσφορά σας. Αυτά τα τρία στοιχεία αποτελούν τη βάση για να χτιστεί σωστά μία Facebook καμπάνια που θα αποφέρει τα κέρδη που επιθυμείτε. Ας δούμε πώς θα τα κατακτήσετε:
Έχουμε τονίσει και σε προηγούμενα άρθρα τη σημασία του στοχευμένου κοινού. Η πιο σοφή κίνηση είναι να παραδεχτείτε πως δεν ενδιαφέρονται όλοι για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Για αυτό, το κοινό σας θα πρέπει να είναι εξαρχής προσδιορισμένο, ώστε και εσείς να εξοικονομήσετε χρήματα αλλά και να έχετε περισσότερες πιθανότητες να πουλήσετε το προϊόν σας. Οι βασικότερες κατηγορίες χρηστών είναι οι εξής:
Τους γνωρίζετε καλά. Είναι οι άνθρωποι που έχουν αγοράσει το προϊόν σας στο παρελθόν και σας εμπιστεύονται. Το συγκεκριμένο target market είναι πολύ εύκολο να το προσεγγίσετε ξανά, καθώς έχει ήδη αποκτήσει μία σχέση με τις υπηρεσίες σας και νιώθει οικεία με το brand σας. Το μόνο που έχετε ένα κάνετε είναι να λανσάρετε μέσω Facebook Ads μία νέα σειρά προϊόντων, μία νέα υπηρεσία ή κάποια premium έκδοση του best sellerπροϊόντος σας.
Μπορεί να είναι επισκέπτες του site σας, subscribers στο newsletter σας ή ακόλουθοι στη σελίδα σας στο Facebook. Αναφερόμαστε στους χρήστες που γνωρίζουν το brand σας και το στηρίζουν, χωρίς όμως να έχουν πραγματοποιήσει ακόμα κάποια αγορά.
Πώς λοιπόν θα απευθυνθείτε στο συγκεκριμένο κοινό; Ένας πολύ καλός τρόπος είναι δημιουργώντας carousel Facebook ads, που καλύπτουν μία μεγάλη γκάμα προϊόντων και υπηρεσιών. Παράλληλα, μπορείτε να ξεκινήσετε να κάνετε remarketing διπλασιάζοντας με αυτόν τον τρόπο τις πιθανότητες να προβεί κάποιος σε αγορά.
Πρόκειται για τους χρήστες του Facebook που δεν έχουν ακούσει ποτέ για εσάς. Αυτούς λοιπόν θα πρέπει να τους προσεγγίσετε με ιδιαίτερη διακριτικότητα, ώστε να μην ενοχληθούν από τη χορηγούμενη διαφήμιση. Αξιοποιήστε τα targeting options του Facebook, για να στοχεύσετε σε κοινό σχετικό με το προϊόν σας. Ένας άλλος τρόπος είναι να απευθυνθείτε σε κοινό παρόμοιο με αυτό που σας ακολουθεί, καθώς έχετε περισσότερες πιθανότητες να του κεντρίσετε το ενδιαφέρον.
Έχοντας ορίσει το κατάλληλο για εσάς target market, ήρθε η ώρα να προσδιορίσετε το σωστό timing. Ακόμα κι αν το περιεχόμενο της διαφήμισής σας βρίσκεται στην εντέλεια, οι καταναλωτές θα αγοράσουν τη στιγμή που αυτοί επιθυμούν και όχι όποτε εσείς τους το υποδείξετε.
Για αυτό λοιπόν, φροντίστε να προωθείτε έμμεσα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας, εκμεταλλευόμενοι τα τρέχοντα ενδιαφέροντα των χρηστών. Μία διαφήμιση που δεν έχει καμία σχέση με τις αναζητήσεις και τα clicks που πραγματοποιεί ένας χρήστης τον τελευταίο καιρό μπορεί πολύ εύκολα να τον εκνευρίσει, κάτι το οποίο δεν θέλετε σε καμία περίπτωση.
Σήμερα, το Facebook κατακλύζεται από διαφημίσεις ποικίλου περιεχομένου. Πώς λοιπόν θα καταφέρετε να κεντρίσετε την προσοχή του κοινού σας; Από την εμπειρία μας γνωρίζουμε πως μία ενδιαφέρουσα προσφορά πρέπει να έχει τη μορφή της υπόσχεσης. Με άλλα λόγια, θα πρέπει να υποσχεθείτε στο κοινό σας ότι θα ικανοποιήσετε τις επιθυμίες του και θα απομακρύνετε τους φόβους του.
Εάν ο χρήστης ανταποκριθεί σε αυτήν την υπόσχεση, το πιθανότερο είναι να επισκεφθεί την ιστοσελίδα σας και να κάνει έρευνα στα προϊόντα σας. Εκεί, θα πρέπει να κρατήσετε την υπόσχεση που του δώσατε παρέχοντάς του υψηλής ποιότητας περιεχόμενο. Να θυμάστε πως η παρουσίαση του site σας είναι πολύ σημαντική για το αν τελικά ένας χρήστης θα πατήσει το κουμπί της αγοράς.
Γίνεται φανερό πως για να πετύχει μία καμπάνια μέσω Facebook, θα πρέπει να την κατακερματίσετε σε μικρότερα μέρη, ώστε να ελέγξετε ξεχωριστά κάθε παράγοντα που επηρεάζει την αποδοτικότητά της. Το target market, το timing, ο τρόπος παρουσίασης της προσφοράς και η συνεχής ανάλυση των insights του Facebook αποτελούν κατά τη γνώμη μας τους βασικότερους παράγοντες, στους οποίους θα πρέπει να δώσετε προσοχή. Εάν χρειάζεστε περισσότερη καθοδήγηση στις Facebook καμπάνιες, βρισκόμαστε στη διάθεσή σας για να λύσουμε κάθε σας απορία!