Ακούμε και διαβάζουμε συνεχώς για το λεγόμενο “High Tempo Experimentation” ως μία διαδικασία που μπορεί να χρησιμοποιήσει η κάθε εταιρεία προκειμένου να εκτελεί σε συνεχή βάση μία σειρά από μάρκετινγκ πειράματα προκειμένου να καταλήξει σε αυτά τα κανάλια ή μέσα που δουλεύουν καλύτερα και καλύπτουν τις εκάστοτε ανάγκες που έχει.
Το πρόβλημα όμως είναι πως να διαλέξεις τα σωστά πειράματα και τα κριτήρια που θα σε κάνουν να διαλέξεις το ένα έναντι κάποιου άλλου. Δεδομένου ότι δεν υπάρχει άπειρη διαθεσιμότητα πόρων (οικονομικών ή ανθρώπινων) ο ορισμός της προτεραιότητας των πειραμάτων είναι πολύ σημαντικό χαρακτηριστικό της επιτυχίας ενός πλάνου ανάπτυξης
Υπάρχουν διάφορες πλατφόρμες (ή αλλιώς συστήματα) που θα σας βοηθήσουν να κάνετε αυτήν την θέση προτεραιότητας Εφόσον επιλέξετε ποια είναι αυτή που σας ταιριάζει καλύτερα (καθώς στο συγκεκριμένο θέμα δεν υπάρχει καλό και καλό) μπορείτε να τα παραμετροποιήσετε στο σύστημα που χρησιμοποιείτε πχ jira ή trello ή asana ή growthhackers.com ακόμα και να τα κρατήσετε σε αυτό το excel που σας δίνουμε συνημμένα.
Αναλυτικότερες πληροφορίες για το κάθε σύστημα: bit.ly/HTE_doc
Excel που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε: bit.ly/HTE_excel
Theodoros Moulos από ToSitemou Facebook Group
facebook.com