Η επιλογή των κατάλληλων συνεργατών σε μια επιχείρηση είναι ίσως το Α και το Ω για να πάει αυτή μπροστά. Αν δεν υπάρχουν κοινοί στόχοι, ίδιο mentality, αποφασιστικότητα και ομοιογένεια μην περιμένεις να στεφθεί με επιτυχία το εγχείρημα. Θέλει ομαδικότητα και ικανοποιητικούς όρους εργασίας για να μπορεί και ο καθένας ατομικά να δώσει τον καλύτερο του εαυτό του αλλά και αυτό να φανεί στο συνολικό αποτέλεσμα.
Μερικοί άνθρωποι δεν διστάζουν να παραιτηθούν από μια δουλειά, ακόμη κι αν δεν έχουν βρει την επόμενη, γιατί δεν τους ευχαριστεί αυτό που κάνουν ή γιατί αλλιώς ήταν τα πράγματα στην πράξη από ότι τους είχαν περιγράψει.
10 μάνατζερς αποκαλύπτουν τα μαθήματα που διδάχθηκαν όταν είδαν μέλη της ομάδας τους να παραιτούνται.
Οι προσλήψεις να γίνονται βάση κοινών αξιών κι όχι μόνο προσόντων
Όταν προσλαμβάνεις κάποιον με κριτήριο όχι μόνο τα τυπικά προσόντα που πληροί για τη θέση αλλά τις κοινές αξίες, παίρνεις για δουλειά κάποιον που θα έχει καλύτερη επίδοση και με τον τρόπο του συμβάλλει σε ένα πιο ευχάριστο εργασιακό κλίμα. «Τον πρώτο χρόνο πήραμε κόσμο με κριτήριο τα προσόντα και κάναμε αρκετές λάθος επιλογές. Αυτό μας δίδαξε τη σημασία των κοινών αξιών» αναφέρει η Sunny Bonnell της εταιρείας Motto.
Οι εξωτερικοί συνεργάτες σπάνια αφομοιώνονται από μια ομάδα
Όλοι θέλουν να έχουν έναν εξωτερικό συνεργάτη που με την εξωτερική του ματιά να μπορεί να δώσει το κάτι παραπάνω, αυτό που η ομάδα λόγω καθημερινότητας και ρουτίνας δεν μπορεί να προσέξει. Ωστόσο η πείρα μας έδειξε ότι δύσκολα ο εξωτερικός συνεργάτης γίνεται μέρος της ομάδας.
«Δεν είναι τόσο εύκολο να βρεθεί ο ρόλος του χωρίς να χαθεί στα καθημερινά tasks», λέει ο Rahul Varshneya της Arkenea.
Πρέπει να είσαι προνοητικός
«Μία από τις πιο δύσκολες στιγμές μου ήταν την πρώτη φορά που έπρεπε να απολύσω κάποιον. Είχα την ελπίδα ότι ένα μικρό πρόβλημα μπορούσε να λυθεί από μόνο του. Αλλά τελικά έφτασε στο απροχώρητο για όλους. Τώρα που το ξανασκέφτομαι, πιστεύω ότι πρέπει να αντιμετωπίζεις εγκαίρως τις προβληματικές καταστάσεις, να λύνεις προβλήματα πριν αυτά γίνουν», σημειώνει ο Douglas Hutchings της Picasolar.
Οι εργαζόμενοι πρέπει να νιώθουν άνετα να σε πλησιάσουν
«Υπήρχε κάποιος στη δουλειά που έφυγε για λόγους που δεν ήξερα μέχρι που πια ήταν αργά. Είναι σημαντικό όταν είσαι μάνατζερ να μπορείς να μπεις στη θέση του εργαζόμενου. Υπάρχει επικοινωνία; Έχεις δημιουργήσει ένα περιβάλλον όπου θα μπορούν να σε πλησιάσουν και να σου εκφράζουν προβληματισμούς κι ανησυχίες;» ήταν το μάθημα του Phil Laboon (WUDN).
Δες άλλα έξι μαθήματα που έχεις να πάρεις ως μάνατζερ από εκείνους που παραιτούνται απ’ τη δουλειά στην επόμενη σελίδα.
Όλα έχουν να κάνουν με το τι πάει στον καθένα
«Χάσαμε μια εργαζόμενη που μας είπε πόσο αγαπούσε να δουλεύει μαζί μας αλλά ότι δεν της ταίριαζε πια η εταιρεία και η κατεύθυνση που είχε πάρει. Στην επόμενή της δουλειά άνθισε κι εγώ κατάλαβα ότι δεν ήμασταν το ιδανικό μέρος για να προχωρήσει η καριέρα της», αναφέρει ο Brandon Dempsey της goBRANDgo!.
Οι εταιρείες πρέπει πάντα να ρωτούν το προσωπικό αν είναι ευχαριστημένο
«Όταν έφυγε ένας εργαζόμενος που είχαμε κοντά μας για πολλά χρόνια έπαθα τέτοιο σοκ που δεν είχα ιδέα ότι ήταν δυστυχισμένος με αυτό που έκανε. Εκεί κατάλαβα ότι πρέπει να ρωτάω τον καθένα ξεχωριστά αν είναι ικανοποιημένος με τη δουλειά του. Κι αυτό φυσικά πρέπει να γίνεται πιο τακτικά από μια φορά τον χρόνο», ήταν το μάθημα του Andrew O’Connor της American Addiction Centers.
gr.askmen.com