Ελάχιστα πάνω από δύο συσκευές (2,1 για την ακρίβεια) χρησιμοποιούν οι Έλληνες καταναλωτές για να μπουν στο Internet, σύμφωνα με τα στοιχεία για το 2016 του Consumer Barometer της Google, τα οποία και δημοσίευσε πρόσφατα το deasy.gr.
Ο μέσος αριθμός των συνδεδεμένων συσκευών, ανά καταναλωτή, παρέμεινε ίδιος με την προηγούμενη χρονιά, ωστόσο αυτό που αλλάζει είναι η συχνότητα χρήσης τους. Ειδικότερα, το ποσοστό των online χρηστών, που χρησιμοποιούν εξίσου το smartphone και τον υπολογιστή τους για την πρόσβαση στο Internet, έφθασε το 52% το 2016, πραγματοποιώντας άλμα 10 μονάδων σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.
Το Consumer Barometer της Google περιλαμβάνει κι άλλα ενδιαφέροντα στοιχεία, που αφορούν τις καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων. Συγκεκριμένα, ο αριθμός των καταναλωτών που χρησιμοποιούν μόνο μία οθόνη (smartphone, tablet ή υπολογιστή), μειώνεται συνεχώς φθάνοντας το 2016 στο 21%, ενώ ταυτόχρονα κινείται ανοδικά το ποσοστό εκείνων που χρησιμοποιούν είτε δύο, είτε τρεις οθόνες. Ειδικότερα, οι πρώτοι έχουν αγγίξει το 35% του συνόλου των καταναλωτών, ενώ οι δεύτεροι το 20%.
Εξετάζοντας τους καταναλωτές ανά κατηγορία συσκευών, η διείσδυση των smartphones στην καταναλωτική βάση συνεχίζεται αδιάκοπα, φθάνοντας το 58% το 2016, πλησιάζοντας ακόμα περισσότερο το ποσοστό αυτών που χρησιμοποιούν υπολογιστή (65%), ενώ ανοδικά κινήθηκαν κι εκείνοι που χρησιμοποιούν tablet, χωρίς ωστόσο να εμφανίζουν την ίδια δυναμική σε σχέση με το παρελθόν (27%).
Τέλος, αύξηση παρουσιάζει και το σύνολο των καταναλωτών που χρησιμοποιούν το Internet, φθάνοντας το 72% και εμφανίζοντας αύξηση 6 μονάδων, ενώ αντίστοιχη είναι και η αύξηση εκείνων που χρησιμοποιούν καθημερινά το Διαδίκτυο, φθάνοντας το 60% το 2016, από 53% το 2015.
sepe.gr