Το marketing μέσω Pinterest αποτελεί πολύ καλή τακτική για να φέρετε επιπλέον κίνηση στο site σας ή στο blog σας. Με μία βάση 150 εκατομμυρίων χρηστών και αποτελώντας μια πλατφόρμα υψηλά συνδεδεμένη με οπτικό υλικό, είναι πρόσφορο έδαφος διαφήμισης προϊόντων, σύνδεσης με καταναλωτές καθώς και αύξησης του brand awareness σας. Οι παρακάτω 5 τρόποι θα βοηθήσουν στην επίτευξη όσων αναφέραμε:
Η δημιουργία ενός Pinterest board είναι ιδανικός τρόπος για να οδηγήσετε καινούργιους χρήστες στο περιεχόμενό σας. Το κοινό σας θα μπορεί πιο εύκολα να σας βρει και να σας ακολουθήσει. Η τακτική αυτή μπορεί επιπλέον να επηρεάσει το SEO των δημοσιεύσεων του blog σας. Χρησιμοποιήστε keywords τα οποία είναι πιο πιθανό να αναζητήσει κάποιος, όταν θέλετε να ονομάσετε το board σας, αυξάνοντας έτσι τις πιθανότητες να εμφανιστεί στην αναζήτηση του Pinterest. Επιπρόσθετα μην ξεχνάτε να προσθέτετε το link κάθε blog post στο pin που αντιστοιχεί.
Το Pinterest είναι μια πλατφόρμα που βασίζεται στις εικόνες, και οι δικές σας θα πρέπει να ξεχωρίζουν από τις υπόλοιπες και να τραβούν την προσοχή. Το να χρησιμοποιείτε εικόνες μεγάλου ύψους είναι ένας τρόπος να το επιτύχετε. Οι πιο επιτυχημένες εικόνες και γραφικά είναι αυτά που είναι μεγαλύτερα σε ύψος. Αυτός είναι και ένας λόγος που τα infographics γνωρίζουν μεγάλη επιτυχία στην πλατφόρμα αυτή, και καλό θα ήταν να τα συμπεριλάβετε στο περιεχόμενό σας.
Οι διαγωνισμοί στα Social Media αποτελούν αποτελεσματικό τρόπο να αυξήσετε την προβολή σας και τους δυνητικούς πελάτες σας. Ένας δημιουργικός τρόπος να διοργανώσετε έναν διαγωνισμό είναι να δημιουργήσετε ένα πίνακα περιεχομένου, ζητώντας από το κοινό σας να υποβάλει τις αγαπημένες του δημοσιεύσεις απευθείας από τη σελίδα σας (εισάγοντας τον σύνδεσμο) και έπειτα να σχολιάσουν γιατί τους άρεσε η συγκεκριμένη δημοσίευση. Κρίνοντας από τα σχόλια μπορείτε να διαλέξετε αυτό που θεωρείτε καλύτερο και να επιλέξετε έτσι τον νικητή. Τα βραβεία θα πρέπει να είναι ελκυστικά για το κοινό σας και μη ξεχνάτε να δημοσιεύετε τον διαγωνισμό και στα υπόλοιπα social media σας καθώς και στην e-mail λίστα σας.
Στην πλατφόρμα του Pinterest τα keywords λειτουργούν καλύτερα από τα hashtag. Για την ακρίβεια, το Pinterest θα υποβιβάσει τη δημοσίευσή σας σε περίπτωση που περιέχει πολλά hashtag. Είναι προτιμότερο να χρησιμοποιείτε keywords στα pin σας και στις περιγραφές των board σας. Ένας αποτελεσματικός τρόπος να βρείτε τι είναι δημοφιλές στο Pinterest είναι να ελέγξετε το τμήμα “Popular” όπου περιέχει τα καυτά θέματα της μέρας.
Ένας σίγουρος τρόπος να φέρετε κίνηση στη σελίδα σας είναι να μοιράζεστε τα pin σας σε group boards. Σε τέτοιου είδους boards οι χρήστες συνεργάζονται μεταξύ τους και δημοσιεύουν σχετικά με το board pins. Τα χειροπιαστά αποτελέσματα είναι αρκετά: περισσότερα pins, μεγαλύτερη έκθεση και νέους ακολούθους για το brand σας. Επιπρόσθετα τα group boards αποτελούν ισχυρό εργαλείο για να συνδεθείτε με social influencers, να βρείτε ιδέες και να ανακαλύψετε ποια θέματα ασκούν επιρροή στον κλάδο σας.