Ένας από τους πιο value for money τρόπους για να διαφημίσετε την επιχείρησή σας, είναι μέσω Instagram. Πολλές φορές είναι μια πλατφόρμα την οποία παραβλέπουμε λόγω του γεγονότος ότι βασίζεται σε εικόνες. Όμως αυτή είναι μια λανθασμένη προσέγγιση. Με το χαμηλό κόστος και τα υψηλά ποσοστά organic reach το Instagram αποτελεί ένα δυνατό μέσο προς ενσωμάτωση στη διαφημιστική σας καμπάνια. Παρακάτω σας παρουσιάζουμε 3 τρόπους για τη βέλτιστη αξιοποίησή του:
Ένα από τα μειονεκτήματα του Instagram μπορεί να θεωρηθεί η αδυναμία να προσθέσεις links στα posts που κάνεις. Ενώ αποτελεί εμπόδιο για πολλούς, υπάρχει η δυνατότητα τοποθέτησης link στο πεδίο bio του Instagram. Συνοδεύοντας μια μικρή και σαφή περιγραφή με τον σύνδεσμο που οδηγεί στην ιστοσελίδα σας, σχεδόν εξαλείφεται το ελάττωμα αυτό.
Εάν καταλάβετε ότι κάποιο θέμα γίνεται trend, καλό θα ήταν να εμπλακείτε και εσείς. Οι τάσεις αυτές θα αυξήσουν τις οργανικές αλληλεπιδράσεις με τους ακολούθους σας. Περαιτέρω μπορεί κάποια σχετική σας δημοσίευση να αρέσει τόσο στους χρήστες ώστε να την κάνουν share στους φίλους τους, ανεβάζοντας έτσι το engagement και δημιουργώντας μία ευκαιρία να γίνουν και viral. Ο εντοπισμός ενός trending θέματος μπορεί να γίνει και μέσω Facebook ή Twitter. Εξάλλου οι τάσεις διαδίδονται μεταξύ των social channels.
Τα καλύτερα posts είναι αυτά που κινητοποιούν τους χρήστες να κάνουν κάτι. Δημοσιεύσεις τέτοιου είδους ανεβάζουν τα επίπεδα engagement ενώ ταυτόχρονα βελτιώνουν τη βαθμολογία που τους δίνει ο αλγόριθμος του Instagram. Παρομοίως με το Facebook, έτσι πλέον και το Instagram φιλτράρει κάθε post, με το engagement να παίζει σημαντικό ρόλο στο πόσο καλά θα αποδώσει. Παραδείγματα για να δημιουργήσετε αλληλεπιδράσεις είναι να προτρέπετε τους χρήστες να απαντούν σε ερωτήσεις ή να προσθέτουν ετικέτες με τους φίλους τους. Το Instagram μπορεί να αποτελέσει χώρο για ανοιχτή συζήτηση, δωρεάν διαφήμιση, ανταλλαγή απόψεων καθώς και εποικοδομητική κριτική. Μεγάλη σημασία θα πρέπει να δοθεί στην ανοιχτή επικοινωνία μεταξύ της επιχείρησής σας και του κοινού που στοχεύει, καθώς αποτελεί κύριο συστατικό ανάπτυξης. Μια ανοιχτή δίοδος επικοινωνίας οδηγεί στην εμπιστοσύνη των καταναλωτών, πράγμα που με τη σειρά του επιτρέπει σε μια επιχείρηση να προσωποποιήσει και να απλουστεύσει την εμπειρία που προσφέρει, δυναμώνοντας την εικόνα της.
Η χρήση του Instagram είναι σε θέση να ενισχύσει την εικόνα σας, να μειώσει το χάσμα επικοινωνίας μεταξύ εσάς και των καταναλωτών σας και να αυξήσει τις πωλήσεις. Αποτελώντας ένα πολύ cost-effective μέσο, η εφαρμογή απλών συμβουλών μπορεί να αποφέρει αποτελέσματα εύκολα, είτε προσπαθήσετε μόνοι σας είτε επιμεληθεί κάποιο advertising agency την ενέργεια αυτή.