Πηγή: www.suit.gr
Έχετε αναρωτηθεί ποτέ αν η στρατηγική που ακολουθείτε στο Facebook είναι η σωστή για το brand σας ή αν το engagement στη σελίδα σας θα μπορούσε να αυξηθεί με τη δημιουργία καλύτερου περιεχομένου καθώς και τη χρήση μεθόδων που δεν είχατε σκεφτεί μέχρι στιγμής;
Το πρώτο και βασικό κριτήριο επιτυχίας της σελίδας σας είναι το πόσο πραγματικά ενδιαφέρεστε να ασχοληθείτε με τους fans σας και τα καθημερινά πράγματα που τους ενδιαφέρουν ή απλά θέλετε να διαφημίσετε το brand σας και να περάσετε τα μηνύματα σας.
Αν η απάντηση στο παραπάνω ερώτημα είναι οτι πραγματικά ενδιαφέρεστε για τους fans σας, τότε αυτό το άρθρο είναι για εσάς.
Όλες οι branded σελίδες στο Facebook θα έπρεπε να έχουν ως κύριο στόχο να δώσουν είτε χρήσιμες πληροφορίες στους fans τους βοηθώντας τους να λύσουν καθημερινά τους προβλήματα είτε να τους διασκεδάσουν κάνοντας τους μέρος των καμπανιών που τρέχουν.
Σας παρουσιάζω δύο τρόπους που μπορείτε να αυξήσετε εύκολα το engagement με τους χρήστες σας κάνοντας απλά δυο έξυπνες κινήσεις:
Δείτε αναλυτικά τι ακριβώς σχολιάζουν στη σελίδα σας και τι είναι αυτό που πραγματικά ενδιαφέρει τους ίδιους. Προσπαθήστε να δημιουργήσετε καμπάνιες που πραγματικά μπορούν να λύσουν ένα υπαρκτό πρόβλημα των fans σας, για να πάμε και στο επόμενο βήμα από το να μοιράσουμε κι άλλα δώρα μέσα από διαγωνισμούς.