Πηγή: www.ogilvyone.gr
Μία από τις μεγαλύτερες διακρίσεις στην ιστορία της ελληνικής διαφήμισης κατάφερε να αποσπάσει ο όμιλος της Ogilvy & Mather Greece, κατακτώντας χρυσό βραβείο στα CLIO AWARDS για την καμπάνια της Lacta με τίτλο “Love in the end”.
Συγκεκριμένα, η καμπάνια κατέκτησε το Gold Clio της κατηγορίας Mixed Campaign στην ενότητα Branded Entertainment & Content που ξεκίνησε φέτος για πρώτη φορά.
Ο Πάνος Σαμπράκος, Executive Creative Director της OgilvyOne Athens, δήλωσε σχετικά:
“Νιώθουμε μεγάλη χαρά και περηφάνια για αυτό το τόσο σημαντικό βραβείο. Χρόνια προσπαθούμε να διακριθούμε στο εξωτερικό και αν και τα έχουμε καταφέρει κάποιες φορές, το Gold Clio είναι ένας από τους υψηλότερους στόχους που θα μπορούσε να έχει κανείς.
Ευχαριστούμε τον πελάτη μας, την Mondelēz International, που στήριξε και ενέπνευσε ένα τόσο σημαντικό έργο μέσα στην μεγαλύτερη κρίση, δείχνοντας σε διεθνές επίπεδο πως όταν κανείς επενδύει στην δημιουργία περιεχομένου που προκαλεί συναισθήματα, μπορεί να κερδίσει στο τέλος και την αγάπη του κόσμου.
Ευχαριστούμε επίσης όλους τους συντελεστές στις εταιρίες του ομίλου της Ogilvy & Mather Greece, αλλά και τους συνεργάτες μας στην ODEON και την CL Productions”