Categories: Articles

6 συμβουλές για να στήσετε μία StartUp από το μηδέν

πηγή: developgreece.com

Κάνοντας μία μικρή έρευνα θα διαπιστώσετε πως οι περισσότερες branding συμβουλές που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο αφορούν επιχειρήσεις που ήδη κινούνται στην αγορά. Γνωρίζουμε καλά πως το σωστό branding είναι η βασική αρχή για κάθε πετυχημένη επιχείρηση. Τι συμβαίνει, όμως, αν η επιχείρησή σας δεν έχει αναπτύξει ακόμα το brand της ή αν με άλλα λόγια βρίσκεστε στο στάδιο που χτίζετε μία start-up από το μηδέν;

Σίγουρα, το στήσιμο μίας start-up δεν είναι εύκολη υπόθεση, για αυτό και απαιτεί να επιστρατεύσετε τη βοήθεια ενός έμπειρου επαγγελματία, προκειμένου να πραγματοποιήσετε ένα πετυχήμενο άνοιγμα. Αλλά όταν πρόκειται για τον καθορισμό των βασικών χαρακτηριστικών και ιδιοτήτων του brand σας, το μόνο που χρειάζεστε είναι να κατανόησετε εσείς οι ίδιοι το πώς λειτουργεί η εταιρεία σας.

Με αυτό το άρθρο, η Develop Greece σας ετοίμασε 6 χρήσιμα tips με στόχο να σας κατευθύνει να στήσετε την πιο δυναμική  Start-up.

Προσδιορίστε το στοχευμένο κοινό σας

Αρχικά, συγκεκριμενοποιήστε το κοινό σας και προσδιορίστε τα χαρακτηριστικά και τις ανάγκες του. Όπως  ακριβώς τα παιδικά βιβλία και  τα μεταμοντέρνα μυθιστορήματα δεν είναι γραμμένα με τον ίδιο τρόπο, έτσι οι εικόνες και τα μηνύματά σας πρέπει να είναι μοναδικά, ανάλογα με το στοχευμένο κοινό που έχετε κάθε φορά. Το να προσπαθείτε να συμπεριλάβετε τους πάντες στο κοινό σας, να είστε σίγουροι πως θα αποφέρει τα αντίθετα αποτελέσματα, γιατί δεν θα καταφέρετε να προσελκύσετε κάθε άτομο ξεχωριστά μέσα σε αυτή την ομάδα.

Ξεκινήστε καλύτερα με ένα ή δύο βασικά στοιχεία του κοινού σας  και επεκτείνετε σταδιακά από εκεί. Τέλος, σκεφτείτε κριτικά για τα χαρακτηριστικά στοιχεία του κοινού σας: Σε ποιούς αναφέρεστε; Τι χρειάζονται; Τι επιθυμούν; Πώς δρουν; Τι τους αρέσει;  Καταγράψτε τις απαντήσεις και  θα καταφέρετε να προσδιορίσετε με επιτυχία το στοχευμένο κοινό σας.

Μάθετε τα brands των ανταγωνιστών σας

Αφού μάθετε καλά τις ανάγκες του κοινού σας, συνεχίστε με την αξιολόγηση των brands των ανταγωνιστών σας.

Μπορείτε να μάθετε πολλά για το marketing στον κλάδο σας, μελετώντας τις επιχειρήσεις που στήθηκαν πριν από τη δική σας. Με τι μοιάζουν τα λογότυπά τους; Σε τι διαφέρουν το ένα από το άλλο; Με τι ύφος η κάθε εταιρεία απευθύνεται στο κοινό της; Είναι σημαντικό να μην παίρνετε αυτούσια αυτά τα στοιχεία και τα αντιγράφετε  στο εμπορικό σήμα σας. Επικεντρωθείτε στα κίνητρα πίσω από αυτές τις επιλογές, και χρησιμοποιήστε τα  για το επόμενο βήμα της start-up σας.

Διαχωρίστε ό,τι σας κάνει μοναδικούς

Προσδιορίστε τι είναι αυτό που κάνει το brand σας μοναδικό. Σας προτείνουμε να το αναζητήσετε στο επιχειρηματικό σχέδιο της start-up σας. Αν, για παράδειγμα, προσφέρετε χαμηλότερες τιμές από τους ανταγωνιστές σας, θα μπορούσατε να το τονίσετε στο branding σας. Διαφορετικά, βρείτε ένα άλλο χαρακτηριστικό που κάνει την εταιρεία σας να ξεχωρίζει.

Ψάξτε αν οι μάρκες που ήδη κινούνται στην αγορά είναι παραδοσιακές και συντηρητικές.  Αδράξτε την ευκαιρία και τολμήστε κάτι πιο μοντέρνο, πιο αιχμηρό και με πιο νεανικό ύφος. Παρόμοια, αν οι άλλες μάρκες είναι πιο ελιτίστικες και επιτηδευμένες, δοκιμάστε κάτι πιο προσγειωμένο και προσαρμοσμένο στο κοινό που στοχεύετε.

Ορίστε το brand σας «σαν να ήταν πρόσωπο»

Μόλις συλλέξετε τις παραπάνω πληροφορίες και ετοιμάζεστε να κάνετε τις ιδέες σας πράξη, μην παραλείψετε  να καθορίσετε το brand σας σαν πρόσωπο και όχι σαν λογότυπο ή γραπτό μήνυμα. Σκεφτείτε, για παράδειγμα, εάν η εταιρεία σας ήταν ένα άτομο, τι είδους άτομο θα ήταν αυτό; Θα ήταν αρσενικό ή θηλυκό; Ποιά ηλικία θα είχε; Πώς θα μιλούσε; Ποιές θα ήταν οι αγαπημένες του ταινίες;

Οι απαντήσεις σε αυτά τα ερωτήματα δεν θα φέρουν από μόνες τους πελάτες, αλλά θα σας βοηθήσουν να διαμορφώσετε μία καλύτερη και πιο ακριβή εικόνα για το brand μιας συγκεκριμένης start-up.

Εφαρμόστε την προσωπικότητα του brand σας σε πολλούς τομείς

Τώρα που ορίσατε το brand σας σαν πρόσωπο, σκεφτείτε πώς οι ιδιότητες της προσωπικότητάς του μπορούν να μεταφραστούν σε πιο απτό, πρακτικό περιεχόμενο στρατηγικής marketing.

Ποιά χρωματική παλέτα ταιριάζει με το εμπορικό σήμα σας; Με τι θα μπορούσε να μοιάζει το λογότυπό σας;  Τι ύφος θα επιλέγατε για να παρουσιάσετε το περιεχόμενο του brand σας; Αν μπορείτε, φανταστείτε “την προσωπικότητα” του brand  σας  να αλληλεπιδρά με κάθε άτομο ξεχωριστά του στοχευμένου κοινού σας. Πώς θα τους προσέγγιζε αυτό το άτομο; Πώς θα τους μιλούσε; Θα κέρδιζε εύκολα την εμπιστοσύνη τους;

Γνωρίζουμε πως πρόκειται για ερωτήσεις που δύσκολα δίνει κανείς απάντηση, αλλά είναι ζωτικής σημασίας για τη δημιουργία μιας start-up.

Αναζητήστε τη βοήθεια ενός ειδικού

Τώρα που έχετε μια βασική ιδέα για τα χαρακτηριστικά του brand σας, ήρθε η ώρα να ζητήσετε εξωτερική βοήθεια για να υλοποιήσετε το όραμά σας. Αν δεν έχετε γνώσεις πάνω στη γραφιστική και στις στρατηγικές marketing, μην αποθαρρύνεστε. Μπορείτε να απευθυνθείτε σε έναν έμπειρο και εκπαιδευμένο επαγγελματία.

Στη Develop Greece πιστεύουμε πως η εμπειρία ενός ειδικού επαγγελματία μπορεί να βοηθήσει σε μεγάλο βαθμό στην εξασφάλιση ενός ποιοτικού brand για την εταιρεία σας. Για αυτό και αναλαμβάνουμε εξ ολοκλήρου το στήσιμο μιας start-up, από τη στιγμή της αρχικής της σύλληψη, αναλύοντας την αγορά, σχεδιάζοντας ανταγωνιστικά business plans και προτείνοντας εναλλακτικούς τρόπους χρηματοδότησης, με τελικό στόχο τη δική σας επιτυχημένη επιχειρηματική διαδρομή.

διαβάστε περισσότερα εδώ:
developgreece.com