Όταν μιλάμε για Social Media Marketing, δεν αναφερόμαστε σε μία συγκεκριμένη συνταγή επιτυχίας. Οι “one–size” συμβουλές σε καμία περίπτωση δεν έχουν ανταπόκριση στο Facebook, Twitter, Instagram και Snapchat. Αντίθετα, οι στρατηγικές και οι τεχνικές που βρίσκονται στη διάθεσή σας είναι τόσες πολλές όσοι είναι και οι διαφορετικοί τύποι των ανθρώπων, στους οποίους θέλετε να προωθήσετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Σε περίπτωση, λοιπόν, που είστε έτοιμοι να προγραμματίσετε ή οργανώσετε μία social media marketing καμπάνια, σας προτρέπουμε να αφιερώσετε λίγο χρόνο μελετώντας τις δοκιμασμένες συμβουλές που επιλέξαμε, για να σας προτείνουμε.
Xτίστε κοινότητες γύρω από δημοφιλή hashtags
Τα hashtags κυκλοφορούν πλέον παντού στα social media και η σημασία τους είναι πολύ μεγαλύτερη από το ότι βοηθούν τους χρήστες να βρουν παρόμοιο περιεχόμενο. Η πραγματική τους αξία βρίσκεται στο ότι σας δίνουν τη δυνατότητα να δημιουργείτε διαδικτυακές κοινότητες πιστών ακόλουθων.
Η δύναμη του hashtag βρίσκεται αρχικά στην ευκολία του να δημιουργηθεί, αλλά και στο ότι ένα hashtag μπορεί να τρέξει ταυτόχρονα σε διάφορα social media networks. Αυτό σας βοηθάει να διαδώσετε το υλικό σας μέσα από ποικίλες social media καμπάνιες, προσφέροντας στους χρήστες μία ενιαία εμπειρία, ανεξάρτητα από το μέσο που αλληλεπιδρούν με το site σας.
Συμπτύξτε το target market σας
Συμπτύσσοντας το target market σας, ενισχύετε την αφοσίωση των χρηστών, ενώ ταυτόχρονα μειώνετε το κόστος της διαφήμισης. Σκεφτείτε το εξής: όσο πιο ευρύ είναι το κοινό στο οποίο προωθείτε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας τόσο πιο δύσκολο είναι να το προσελκύσετε και να πετύχετε το επιθυμητό engagement rate. Αντίθετα, ένα πιο περιορισμένο κοινό έχει περισσότερες πιθανότητες να ανταποκριθεί στην καμπάνια σας και να προχωρήσει σε αγορά.
Το χαμηλό engagement rate αποτελεί ένδειξη ότι κάτι δεν πάει καλά με τις διαφημίσεις σας. Ξεκινήστε περιορίζοντας το πεδίο χαρακτηριστικών του κοινού σας και θα δείτε αυτόματα τα ποσοστά αφοσίωσής του να ανεβαίνουν.
Ανανεώστε συχνά το περιεχόμενο των διαφημίσεων
Τα πράγματα στα social media αλλάζουν υπερβολικά γρήγορα. Αυτό σημαίνει ότι όσο πιο παλιά είναι μία ανάρτηση τόσο λιγότερη είναι η απόδοσή της στο κοινό. Ο χρόνος που περνά μέχρι την επόμενη ανάρτηση στην πραγματικότητα κάνει τα προϊόντα σας να φαίνονται ήδη «ξεπερασμένα». Φροντίστε λοιπόν να έχετε πάντα νέο και αυθεντικό περιεχόμενο, για να το προωθήσετε μέσω των διαφημίσεων.
Να θυμάστε πως κάθε φορά που ανανεώνετε το υλικό σας, ανανεώνετε ταυτόχρονα και το ενδιαφέρον των πελατών σας. Ένας πολύ καλός τρόπος, για να κρατάτε το κοινό σας διαρκώς ενήμερο, είναι να δημιουργείτε προγραμματισμένες διαφημίσεις. Με αυτόν τον τρόπο, θα καταφέρετε να διατηρήσετε το διαφημιστικό σας περιεχόμενο πάντα φρέσκο και το engagementrate σε ανοδική πορεία!